• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

schroefset vraag

Ik heb er nog wat van d eprijs af gejubbeld en de set ziet er verder goed uit... dus ga hem denk ik wel halen.

Heb zelf ook een V2 van KW onder mijn Corsa zitten. Wat rijdt zoiets fijn! Echt, bocht nemen is nu gewoon leuk en niet gevaarlijk zoals het standaard is :P

Ik raad iedereen KW of Weitec aan!

Ik heb ook al ingestemd, dat ik de KW ga ophalen bij hem.. Is wel een variant 1.. maar wle volledig van inox en dat vind ik dan weer wel fijn :)

Originally posted by opelvssn

alleen als je echt voor het circuit wil gaan kun je niet anders dan naar kw/h&r etc kijken maar voor straatgebruik is een v-maxx/ta technics setje prima

Hmmm

Circuit: Bilstein B14 of B16 PSS9

Straatgebruik: KW / Weitec en H&R

Budget: V-Maxx en Supersport

Bij een 2 liter erin moet je rekening houden met andere veren in de KW / Weitec sets.

De Bilstein houdt een LET met F28 prima op de Ring :vertag

origineel gepost door Corsa_GSi

Originally posted by opelvssn

alleen als je echt voor het circuit wil gaan kun je niet anders dan naar kw/h&r etc kijken maar voor straatgebruik is een v-maxx/ta technics setje prima

Hmmm

Circuit: Bilstein B14 of B16 PSS9

Straatgebruik: KW / Weitec en H&R

Budget: V-Maxx en Supersport

Bij een 2 liter erin moet je rekening houden met andere veren in de KW / Weitec sets.

De Bilstein houdt een LET met F28 prima op de Ring :vertag

dat zeg ik :P.. kw/h&re/ etc :P... ben niet thuis op circuit gebruik. ook nooit in verdiept eigenlijk. ik geloof je op je woord als je zegt dat bilstein beste is voor circuit gebruik ;)

Terug
Naar boven