• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Schuurvondst Ascona B

Beste forum mensen,

Graag wil ik wat dingen naar het land der fabelen sturen.

1 De auto is in handen van een Opel Liefhebber en geen handelaar, echter met Kadett c heb ik toch meer als met deze Ascona, vandaar de verkoop. Ik ben in bezit van 5 coupe's waar ik meer mee heb.

2 De Auto heeft 3 pedalen en een 4 bak

3 De APK stickers zijn erop gekomen doordat de dealer aan de overzijde van de straat de auto ophaalde keurde en weer terug bracht.(navraag gedaan bij de buren en de Opel garage)

4 De kilometerstand is werkelijk 10691 voor somige mensen is dit moeilijk te begrijpen maar dat zouden ze wel kunnen zien als ze hem zouden komen bezichtigen in plaats van via via de auto af te zeiken of te verkondigen dat de km stand niet echt is.

5 Ik heb zelf voor deze Ascona ook flink in de buidel moeten tasten daar de Opel dealer hem ook terug wilde kopen. En in de auto niet heb gekocht om er rijk van te worden.

Als men nog wat weet of te zeuren heb hoor ik het wel.

De Ascona staat nog steeds te koop en hoeft niet weg. Rijk ben ik toch al, ben namelijk gezond dat is het rijkste bezit wat je kan hebben en is met geen euro te betalen.

Groeten Ronald

Kom er met Ronald niet uit, jammer.

Leuk me een zeer mooie aanvulling op de ascona verzameling inmiddels

Suc6 met de verkoop

De Ascona blijft gaat niet meer weg.

Heb zo veel negatieve berichten gehad via via en forums dat ik het zat ben en de Ascona niet verkoop maar op de meetings zal laten zien dat hij wel degelijk mooi is en een zeldzaam exemplaar.

Er zijn om precies te zijn twee mensen geweest om te kijken en hebben ook niet meer terug gebelt. Dus de Opel blijft.

Gaat vandaag naar het schade herstelbedrijf om de kras te laten verwijderen.

Voor de verdere ontwikkelingen blijf het topic volgen.

Groeten

daar doe je heel verstandig aan,jong!

Zo'n uniek exemplaar moet je lekker zelf houden,af en toe mee rijden en op meetings showen!:thumbup

Ik zou hem zelf houden... Veel te mooi om weer weg te doen. Dan kan ie nog beter terug naar de Opel-dealer, komt ie misschien nog in de showroom te staan.

P.s. In mijn schuur alleen maar ouwe meuk :P

Je hebt groot gelijk!:thumbup Anders kun je hem ook nog bij die dealer in de showroom zetten staat in iedergeval droog en warm.Vlak bij ons heeft dat iemand gedaan met een c kadett coupe in nieuw staat de dealer heeft er nu een bord verkocht op gezet omdat er zoveel vraag naar was.

ik ben ook b ascona liefhebber

mooie ascona na al die jaren weer uit de stal weg!

had ik dichterbij gewoond had ik hem wel even willen zien:wub

tjipke

Goedenavond.

De ascona waar het hier over gaat is wat ronald zegt gewoon een zeer zeldzaam en mooi exemplaar,

wij zijn gaan kijken om het toch met eigen ogen te zien,

hier gaat het gewoon over een gloednieuwe opel ascona.

wij hebben ronald nog wel bericht gegeven maar dat is gekruist met het bericht hier geplaatst gegaan.

dus dat hij niets meer gehoord heeft is niet helemaal juist.

maar dat neemt niet weg dat het gewoon een hele nette en zeker zeldzame ascona betreft.

groeten

Niet vergeten te laten taxeren voor verzekering, kan je enorm veel ellende schelen bij mogelijk schade oid

Casco laten verzekeren ? (kost niet echt veelbij oldtimer)

Oh op die manier. Inderdaad als je het niet kunt betalen moet je lekker de fiets pakken. Die kun je ook mooi poetsen. :agent

Ik heb hem gewoon op mijn eigen naam staan. Dat op pa en ma's naam leek mij ook niks waard. Ik doe hem sowieso niet WA. Als ik er wat mee krijg ben ik alle centen kwijt. Als ik een 'gewone' auto had gehad had ik WA gedaan mr deze is daar veel te duur voor. In het begin betaal je toch veel omdat ik nog no-claim op moet bouwen.

Terug
Naar boven