• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Schuurvondsten :P.. nieuwe foto's 04/07

mja wees blij dat er nog iets gevonden wordt is al zoveel naar sloop gegaan

kocht hele tyd terug ook keer b manta 12 jaar in schuur gestaan enkel af en toe gelopen

even nieuwe remmen er op en fluitte door de apk

soms kun je het treffen

:thumb mooi man erg leuk om weer eens een nieuwe manta te zien opduiken..

heb zelf de blitz voor elkaar gemaakt stond ook al 12 jaar stil. is nu weer met apk

zijn er nog meer foto's daar zijn we dol op hier :jerry

:thumb mooi man erg leuk om weer eens een nieuwe manta te zien opduiken..

heb zelf de blitz voor elkaar gemaakt stond ook al 12 jaar stil. is nu weer met apk

zijn er nog meer foto's daar zijn we dol op hier :jerry

ik heb weer meer foto's :)

Deze komen morgen :)

De gele manta staat te koop, tevens een grijze berlinetta met grijze interieurdelen.

Morgen plaats ik dus weer wat nieuwe foto's :) zijn nog lang niet alle manta's haha:)

Klein deeltje maar uit de verzameling van mijn pa

ik heb weer meer foto's :)

Deze komen morgen :)

De gele manta staat te koop, tevens een grijze berlinetta met grijze interieurdelen.

Morgen plaats ik dus weer wat nieuwe foto's :) zijn nog lang niet alle manta's haha:)

Klein deeltje maar uit de verzameling van mijn pa

de gele is een 1.6 dat zoek ik net niet moet wel 1.9 op kenteken staan.

kom op met die :kewlpics van de rest

de gele is een 1.6 dat zoek ik net niet moet wel 1.9 op kenteken staan.

@JohnC wrote:de gele is een 1.6 dat zoek ik net niet moet wel 1.9 op kenteken staan.

Zal eens met mijn pa over hebben, zullen vast ook nog wel wat 1.9s bij zitten, en er komt nog wel wat te koop!

Wat zoek je precies dan?

@JohnC wrote:de gele is een 1.6 dat zoek ik net niet moet wel 1.9 op kenteken staan.

Zal eens met mijn pa over hebben, zullen vast ook nog wel wat 1.9s bij zitten, en er komt nog wel wat te koop!

Wat zoek je precies dan?

33dzacz.jpg

2lc1s2.jpg

Een grijze berlinetta met grijze interieurdelen, mij 2 jaar geleden door een duitser verteld dat deze zeer weinig zijn geleverd!

Staat ook in de verkoop

v5b952.jpg

en nog een manta

6yk2km.jpg

En nog eentje

300zeyr.jpg

paar motorblokken, achterassen enzvoorts.. nu allemaal netjes opgeborgen

nieuwe originele chromen bumpers en voorschermen van manta in doos (A)

voor eigen te restaureren mantas in de toekomst

23gxs7s.jpg

330qmpc.jpg

vond deze krukas ook nog, volgens mij vader kwam deze bij Bonestroo vandaan welke eerder met een Manta 400 rally's reed.

Iemand enig idee of dit toevallig van een 400 blok is?

33dzacz.jpg

2lc1s2.jpg

Een grijze berlinetta met grijze interieurdelen, mij 2 jaar geleden door een duitser verteld dat deze zeer weinig zijn geleverd!

Staat ook in de verkoop

v5b952.jpg

en nog een manta

6yk2km.jpg

En nog eentje

300zeyr.jpg

paar motorblokken, achterassen enzvoorts.. nu allemaal netjes opgeborgen

nieuwe originele chromen bumpers en voorschermen van manta in doos (A)

voor eigen te restaureren mantas in de toekomst

23gxs7s.jpg

330qmpc.jpg

vond deze krukas ook nog, volgens mij vader kwam deze bij Bonestroo vandaan welke eerder met een Manta 400 rally's reed.

Iemand enig idee of dit toevallig van een 400 blok is?

ik zoek een harde carroserie van een manta a hoeft geen motor niks in te zitten.

wil een circuit auto bouwen. met kenteken.

heb nu een cc manta. loopt ook super goed en snel maar erg stug. om er gewoon mee te rijden.

wil een a zonder bekleding op de bodum dus moet ook in de kleur gespoten worden.vandaar een harde manta.

ik hoor het wel gr john

ik zoek een harde carroserie van een manta a hoeft geen motor niks in te zitten.

heb nu een cc manta. loopt ook super goed en snel maar erg stug. om er gewoon mee te rijden.

wil een a zonder bekleding op de bodum dus moet ook in de kleur gespoten worden.vandaar een harde manta.

ik hoor het wel gr john

@JohnC wrote:ik zoek een harde carroserie van een manta a hoeft geen motor niks in te zitten.

ik hoor het wel gr john

Mijn vader had het erover dat er nog een harde carrosserie manta a staat in de kleur oranje!

met kenteken

Terug
Naar boven