• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

'Schuurvondstje' op marktplaats

D.E

Post weleens wat
Leek me een interessante link om te delen:

http://link.marktplaats.nl/479267076

Staan ook wat Opels tussen ;)

Dit is wel behoorlijk zeldzaam:

Foto-DIRQQYUV.jpg

@Vinci wrote:Wat een vondst, C Kadettje is errug leuk, alleen wil de eigenaar zelf houden.... groot gelijk in natuurlijk... :thumb

bij deze versta ik er dus onder dat de coupé niet te koop komt ??

als dat zo is , jammer , want had juist naar het vrouwtje gebeld om te zeggen dat ik er eentje had gevonde... :angel

Inderdaad interessant. Vraag me af of één advertentie met alles de beste manier is om die verzameling ten gelde te maken. Maar waarschijnlijk beter dan alles voor een paar honderd euro naar een opkoper. En in één dag dik 700 keer bekeken is niet verkeerd :)

Wat voor een verhaal zou er achter zitten vraag ik me dan af, dat moet toch ook iets zijn waar je een televisieprogramma mee kunt vullen.

Ben wel benieuwd naar het verhaal hierachter. De meeste autos die nog kenteken hebben dat geldig is staan sinds 2004 of 2006 op naam.

Ze zullen daar best droog gestaan hebben, maar aan de tempex bolletjes op de grond te zien zitten er ook muizen en/of ratten in die oude kippenschuur. Zouden het restaurabele auto's zijn of zullen de meeste het beste af zijn als onderdelenleverancier? Ben bang dat alle rubbers volkomen zijn uitgedroogd enz.

Wat een vondst, C Kadettje is errug leuk, alleen wil de eigenaar zelf houden.... groot gelijk in natuurlijk... :thumb

Haha, 3174 keer bekeken. Ben benieuwd op hoeveel forums een linkje naar die advertentie staat :lol:

@Oenatje wrote:aan die auto's heb je niks, zo lang stilstaan. kun je alles zowat gaan vervangen

Die wagens zijn nog prima bruikbaar, zeker de carroserrie als het binnen niet te vochtig is.

Als er D kadetts tussen stonden had ik ze zeker gekocht.

Ik heb er laatst zelf nog een gestart die 10 jaar niet meer gelopen had.

Leuk vondst in ieder geval.Waarschijnlijk van een oudere boer die geen vertrouwen in de banken heeft of geen zin heeft om belasting over zijn zuurverdiende spaarcentjes te betalen.

Oef, zoiets zou ik ook wel in m'n schuur wilen vinden!

En groot gelijk dat die boer wat mooie exemplaren voor zichzelf houdt.

@RISL wrote:Oef, zoiets zou ik ook wel in m'n schuur wilen vinden!

En groot gelijk dat die boer wat mooie exemplaren voor zichzelf houdt.

nja alleen die schuur zal ik al een mooi begin vinden hahah

@opelmaan wrote:@Oenatje wrote:aan die auto's heb je niks, zo lang stilstaan. kun je alles zowat gaan vervangen

Die wagens zijn nog prima bruikbaar, zeker de carroserrie als het binnen niet te vochtig is.

Als er D kadetts tussen stonden had ik ze zeker gekocht.

Ik heb er laatst zelf nog een gestart die 10 jaar niet meer gelopen had.

Leuk vondst in ieder geval.Waarschijnlijk van een oudere boer die geen vertrouwen in de banken heeft of geen zin heeft om belasting over zijn zuurverdiende spaarcentjes te betalen.

motorisch kun je gelijk aan de revisie.

ligt er aan hoe ze weg gezett zijn maar heb nu paar keer manta gehad 1 had 13 jaar gestaan na rem revisie en verversen van vloeistoffen waws het starten lopen goeie poets beurt en liep met complimente door de apk dus zegt niet altyd wat

Ik ben bang dat in een ex veestal oude veedampen/amoniak

en formaline wat veel gespoten werdt in stallen zijn sporen

heeft nagelaten.......

Je klinkt niet erg positief over die eigenaar?

De prijzen die voor de wagens gevraagd werden (prijzen zijn nu weg, maar wel meer foto's), leken mij wel redelijke prijzen als de wagens in normale staat zijn na zolang stilstaan.

En, niemand had je toch gevraagd om foto's? Waarom zeg je dit dan zo uitdrukkelijk?

@RISL wrote:

De prijzen die voor de wagens gevraagd werden (prijzen zijn nu weg, maar wel meer foto's), leken mij wel redelijke prijzen als de wagens in normale staat zijn na zolang stilstaan.

De redelijkheid van de prijzen is nogal wisselend. Een paar honderd euro voor een oude Civic of Fiesta is niet heel gek, maar 1000 euro voor een Peugeot 305 of 2000 euro voor een Oldsmobile Starfire is veel te veel, zeker gezien er waarschijnlijk toch een hoop aan moet gebeuren na al die jaren stilstand.

Terug
Naar boven