• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Schuurvonsten 29 opels worden binnen kort geveilt

Tja, dat zou zomaar kunnen.

Hoewel, zouden slopers gaan bieden op deze Monza’s?

Het zou wel jammer zijn als ze verloren gaan.

Hoe ook, ik hoop dat de koper(s) zich hier weer zullen melden.

Voor de definitieve eigenaar van de blauwe Monza (DL-94-YX) heb ik nog veel informatie beschikbaar.

Mvg. Ave.

Er is ook genoeg voor onder de 1000 euro weggegaan, alleen ik ben niet op de kijkdagen geweest en was niet actief op zoek.

Benieuwd hoe die auto's voor zo weinig er uit zien en wie ze heeft.

Maar dat met de ramen open er jaren laten staan, dat is echt doodzonde geweest en dan lees je ook nog dat er van alles aan die auto's ontbrak. Flinke klus dan uiteindelijk.

En over 5 dagen begint de veiling weer. Ga toch ook bieden op wat opels.

Heb laatst een helemooie audi 100 2.0 5 cil gekocht via deze veiling in nieuwstaat voor de

Prijs van een paar x MC donalds :thumb

Ben vandaag op de kijkdag geweest,maar allemaal meuk,op 1 Commodore en Monza na.

Maar nog met veel werk helaas :angel

de blauwe manta ziet op het oog,nog wel redelijk uit..maar blijkbaar met open ramen weg gezet..zal wel een lekkere schimmel boel zijn :swear

Ja klopt,interieurs om te huilen op 3 auto's na.

De bruine Commodore zag er redelijk hard uit. :thumb

@Graad wrote:Ben vandaag op de kijkdag geweest,maar allemaal meuk,op 1 Commodore en Monza na.

Maar nog met veel werk helaas :angel

Tja, ik ben zelf ook wezen kijken, en wil toch echt niet zeggen dat het allemaal meuk is.

De Blauwe Monza, Rode Commodore, En blauwe Senator Royal zijn nog zeker wel te redden.

De rest met veel liefde nog prima ook wel wat van te maken.

Grootste nadeel van allemaal is dat alle rubbers versleten zijn en motoren zeker lang stil staan.

Maar ik heb sinds kort via facebook een rijdende senator gekocht en moet ook hiervan zeggen redelijk wat mankementen aan.

Dus of je dan een rijdende wil hebben. Koste plaatje zal ongeveer gelijk liggen.

Beter een slechte aan de buitenkant en weet wat je koopt dan een goede aan de buitenkant en achteraf toch slechter dan gedacht.

Iedereen heeft een ander inzicht van auto's.

De rode Commodore en blauwe monza( met de ruiten op de achterbank) vond ik t best

De royale was me te veel zwart gemaakt,en rechterkant dorpel slecht ect.

Denk dat t net alleen poetsen niet goedkomt.

Maar als een liefhebber die daadwerkelijk van opknappen houd,restaureren,dan zit er leuk spul tussen.

Maar ik kijk naar t totaal plaatje aks ze klaar zijn,dan geef ik liever 3000€ meer uit persoonlijk :thumb

Terug
Naar boven