• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

SD kaart navigatie.

flw

Post weinig
Ik heb een nieuwe 2012/2013 Sd kaart Navi 600 Benelux.

Is de oude nog ergens voor te gebruiken?

Frans

@RML wrote:Verkopen misschien?

Dat kan en dat was ook de achterliggende gedachte van mij.

Is hij dan nog wel bruikbaar voor navigatie in een Navi 600 systeem?

Frans

Beetje laat maar toch, ik denk dat weinig mensen met een Navi 600 systeem interesse hebben in een verouderde Benelux SD kaart. Aangezien die 'oude' werd meegeleverd in het systeem.

Ik ga er wel van uit dat het gewoon zonder problemen werkt in een andere auto.

@RML wrote:ik denk dat weinig mensen met een Navi 600 systeem interesse hebben in een verouderde Benelux SD kaart. .

Kaartje is van 2011/2012.

Heb bij de koop een kaartje 2012/2013 afgedwongen.

Nu is het Navi 600 er pas 'n jaar of 2?

Maar over 5 jaar wil ik wel een kaartje van een jaar oud voor een appel en en ei kopen.

Frans

De Navi 600 zit volgens mij in de nieuwe Opel Modellen van circa 2 jaar oud en nieuwer.

Vandaar dat ik denk dat je kaartje weinig zal opbrengen bij verkoop. Wellicht op de Duitse markt? Die hebben volgens mij alleen de kaart van Duitsland in hun systeem zitten.

@RML wrote:De Navi 600 zit volgens mij in de nieuwe Opel Modellen van circa 2 jaar oud en nieuwer.

Vandaar dat ik denk dat je kaartje weinig zal opbrengen bij verkoop. Wellicht op de Duitse markt? Die hebben volgens mij alleen de kaart van Duitsland in hun systeem zitten.

Vandaar mijn vraag, is zo'n kaartje nog bruikbaar bij een ander.

Terug
Naar boven