• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

security code Astra H

Opeltje17

Woont hier bijna
Hallo,

Heb sinds vandaag een opcom en wil variant programmeren doen maar dan vraagt ie om een security code kan alleen de dealer dat uitlezen of opzoeken of kan ik dat zelf ook?

Luuk

Staat in je serviceboek is een 4 cijferig code, mits die goed is ingevuld. Of een carpass, heb je die niet kan je altijd een bij de dealer vragen.

Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk

Bedankt voor je antwoord maar heb helaas geen service boekje en ook geen carpass jammer misschien een keer lang de dealer.

Luuk

Nee dat doen ze niet

Het word opgevraagd bij opel nederland

Wel de papieren van de auto meenemen

Verstuurd van mijn HTC Sensation Z710e met Tapatalk

als je weet bij welke dealer je astra is aangeschaft.

kan je hun ook bellen die hebben hem in de computer staan en is dan gratis.

anders inderdaad op te vragen via de dealer kosten ongv 30 euro. noteer hem dan wel gelijk ergens

Dat klopt voor mijn astra heb ik ook de dealer gebeld die heb heeft geleverd maar die konden niets meer vinden

Verstuurd van mijn HTC Sensation Z710e met Tapatalk

@krasy wrote:

kan je hun ook bellen die hebben hem in de computer staan en is dan gratis.

Dus als ik,even gek gezegd, bv een dvd90 steel uit een astra,dan kan ik gewoon de dealer bellen voor de code zodat tie in mijn auto kan worden aangemeld.??

Das handig zo'n code... :D

Net de dealer gebeld voor de code kreeg hem direct daarna meteen speedlock en comfortsluiting geprogrammeerd werkt bijde helemaal top :jerry

Bedankt voor reactie's.

Terug
Naar boven