• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Sedan GSI???

Kadett 1.5-TD 4Deurs

Post weleens wat
Ik vroeg me iets af, ik zag laatst in het onderhoudsboekje van de kadett dat er een sedan gsi bestond, met de C20XE motor, en nu was mijn vraag hoe dat die er dan uitziet? :wtf :hmmz

Heeft iemand hier soms foto's van of...? Kan ik misschien nog een idee opdoen voor mijn sedan :P

dit is een frisco sedan

KadettFrisco2.jpg

hij is er wel degelijk geweest volgens mij net als de astra sedan turbo...

:hmmz heb even wat speurwerk gedaan de kadett sedan heet in de (UK) Vauxhall Belmont en in (South Africa) Opel Monza.

die is geleverd met de gsi bumpers voor en achter met een 1.8 8v en een 2L 8v.

2L 8V

1.8L 8V

en de astra 1.8i uit africa met gsi ombouw

20080906114029937.jpg

veel info hoop dat je er wat aan hebt en er is geen 16v van geleverd heb het nergens kunnen vinden in ieder geval.

een maat van me had (sorry dat ik t zeg) een kadett sedan voor de cross en dat was ook een 2.0 8v en niet omgebouwd volgens mij kwam zo van de weg

en dat gekke ding rijd nog steeds na 14 of 15 crossen :thumbup

@ robbyrood de 2 links zijn de sedan kadetts;)

de astra had ik als voorbeeld genomen met de gsi uitbouw omdat die nooit in nederland geleverd is:thumbup

origineel gepost door M~V

@ robbyrood de 2 links zijn de sedan kadetts;)

de astra had ik als voorbeeld genomen met de gsi uitbouw omdat die nooit in nederland geleverd is:thumbup

in zuid afrika heet de astra ook kadett ;) dus daar heet die Kadett F (GSI heet daar ook GTE net als Engeland)

@Jigsaw mijn fout dat wist ik weer niet weer wat geleerd:)

waarom ze die types nou overal anders noemen is mij een raadsel :hmmz

er zijn in zuid afrika idd astra sedan's geleverd met een c20xe maar dan voornamelijk aan de politie en andere orde hand havings onderdelen (tenminste dat heb ik eens ergens gelezen dacht ik.....)

Er is wel nog een Irmscher sedan met c20ne geleverd. Ooit nog in het echt gezien in Nederland. Een witte met dubbele ronde koplampen en irmscher bumpers. Maar een standaard sedan met c20xe is in Nederland nooit geleverd.

Ik heb hier (België) meerdere kadett's rondgezien, waardat er aan de zijkant GSI opstond. Of dat dit werkelijk zo was, dat weet ik niet.

Terug
Naar boven