• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Sedan GSI???

je zou het aan een dealer kunnen vragen oooof een mailtje sturen naar opel zelf;) die moeten het wel weten:)

Volgens de door jou ingescande informatie zou er inderdaad een sedan GSI moeten zijn,maar ook ik heb er nog NOOIT een gespot..

origineel gepost door M~V

je zou het aan een dealer kunnen vragen oooof een mailtje sturen naar opel zelf;) die moeten het wel weten:)

Volgens mij zouden ze dat maar gek vinden :P

Maarja, en zoals "Eddy" zegt, Ik ook niet :jerry

heheh ja misschien wel, maar als je dat blaadje mee mailt...

ik heb er eerlijk gezegd ook nog nooit van gehoord mja zal een type fout geweest zijn:P

hier in de buurt va eindhoven heeft wel een rode kadett sedan (en ik dacht 3 drs.) gsi gereden maar ik dacht met een 8 klepper

en of het orgineel was ?

sedan met 3 deuren heb ik ook nog nooit gezien, weet wel dat de caravan (station) met 3 deuren redelijk zeldzaam is

origineel gepost door kadeddilac

Een sedan met 3 deuren bestaat niet. Een sedan heeft 2- of 4 deuren;)

ja dat dan weer wel

een sedan is alleen maar met 4 deuren geleverd, het zelfde als een vectra a dus, corsa a is wel weer in 2 deurs uit gebracht en 4 deurs

origineel gepost door M~V

de corsa a sedan met 2 deuren is dan eigenlijk een coupe toch:jerry:jerry

Nope, das de Corsa A TR, met een daklijn die bij de C stijl naar achter loopt en een platte kofferbak, dus een sedan.;)

De C Kadett is b.v. ook als 2 deurs sedan geleverd.

1520675.jpg

:D Een of ander vaag daewoo apparaat, maar in Tjechië en Polen heb ik ze zien rijden als Daewoo Racer GSI, compleet met voor en achterbumper, wel weer geen zijskirts dan.

Ik heb ook welleens een 5 Deurs GSI gezien...is dat zeldzaam??

Terug
Naar boven