• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Sedan tekoop op MP

origineel gepost door Dennis-Corsa-B

dus dit is ook geen TR als ik het goed heb :hmmz

austin1.jpg

als ik me niet vergis is dit wel een TR , want ben deze eerder ergens tegen gekomen .

hier nog een voorbeeld TR

Foto-3OBDSKDZ.jpg

origineel gepost door Dennis-Corsa-B

dus dit is ook geen TR als ik het goed heb :hmmz

austin1.jpg

als ik me niet vergis is dit wel een TR , want ben deze eerder ergens tegen gekomen .

Foto-3OBDSKDZ.jpg

die turbo is GEEN tr... het is namelijk een engelsman, dus gewoon een nova saloon. daar is de term tr helemaal nooit gebruikt.

een TR is een 2deurs sedan met de aanduiding TR op het kenteken bewijs. de rest is gewoon sedan.

ook de 'a1 gsi' is geen GT, maar een SR. 1983 tot 1985 met recaro interieur, tellerbak met toerenteller (oranje wijzers) sportstuur, speciale voorbumper, onderste deel deur in vinyl etc. 1300 motor.

de GT is gekomen in 1985 tot 1987 en daarna kwam pas de facelift met de GSI.

die turbo is GEEN tr... het is namelijk een engelsman, dus gewoon een nova saloon. daar is de term tr helemaal nooit gebruikt.

een TR is een 2deurs sedan met de aanduiding TR op het kenteken bewijs. de rest is gewoon sedan.

ook de 'a1 gsi' is geen GT, maar een SR. 1983 tot 1985 met recaro interieur, tellerbak met toerenteller (oranje wijzers) sportstuur, speciale voorbumper, onderste deel deur in vinyl etc. 1300 motor.

de GT is gekomen in 1985 tot 1987 en daarna kwam pas de facelift met de GSI.

origineel gepost door TedMechanic

origineel gepost door crossagek

Foto-3OBDSKDZ.jpg

Da's ook geen TR.

dacht het wel , want het is mijn eigen :

Voertuig

Kenteken NR-22-NF

Voertuigsoort personenauto

Merk OPEL

Handelsbenaming CORSA TR 1.0 S

Brandstof Benzine

origineel gepost door crossagek

Foto-3OBDSKDZ.jpg

Da's ook geen TR.

dacht het wel , want het is mijn eigen :

Voertuig

Kenteken NR-22-NF

Voertuigsoort personenauto

Merk OPEL

Handelsbenaming CORSA TR 1.0 S

Brandstof Benzine

Mijn eerste liefde was een Baby blauwe Corsa 1,2S luxus Met lichte bekleding uit 84. Feine wagen, alleen jammer dat ze zo slecht was. Ik zou er graag nog weer een hebben en dan er gewone 1.6 erin en dan de rem en stuurbekrachtiging aansluiten.

Anders gewoon matzwart rollen, verlagen, astra dash erin, 1.6 en de shit er alsnog in, bull-bar, taartschep achterop en van die chromen ster velgen die ik ooit ergens onder een Kadett coupe zag zitten.

Mijn eerste liefde was een Baby blauwe Corsa 1,2S luxus Met lichte bekleding uit 84. Feine wagen, alleen jammer dat ze zo slecht was. Ik zou er graag nog weer een hebben en dan er gewone 1.6 erin en dan de rem en stuurbekrachtiging aansluiten.

Anders gewoon matzwart rollen, verlagen, astra dash erin, 1.6 en de shit er alsnog in, bull-bar, taartschep achterop en van die chromen ster velgen die ik ooit ergens onder een Kadett coupe zag zitten.

Hmm, vreemd. LS uitvoering, zachte stootstrips aan de zijkant... Zou geen TR moeten zijn :P

Ik snap er niks meer van :D

stootstrips heb ik er zelf op gezet omdat ik dat mooier vond dan zo'n grote kale zijkant ;) :angel:angel

Hmm, vreemd. LS uitvoering, zachte stootstrips aan de zijkant... Zou geen TR moeten zijn :P

Ik snap er niks meer van :D

stootstrips heb ik er zelf op gezet omdat ik dat mooier vond dan zo'n grote kale zijkant ;) :angel:angel

origineel gepost door champo

kortom een corsa verkrachten :jerry:jerry

Terug
Naar boven