• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

senator a en rekord E1 onderdelen

Heb een vraagje wil wat onderdelen vervangen maar kan je senator A1 onderdelen (Carosserie) op een rekord E1 zetten.

Bijv ik wil een diesel motor kap op me rekord en chrome grille van een senator ( motorkap rekord kan ik niet vinden :( )

en als het kan welke onderdelen kan ik zoal gebruiken

nee die motorkap past maar zo niet dan moet je ook het hele front vervangen

maar een rekord diesel motorkap heb ik nog wel die past wel zo

de grille past ook niet zomaar maar misschien als je hem wat aanpast dat het dan wel gaat maar dat weet ik niet

waar kom die pm dan terecht want ik heb niks in mn mailbox???

je kan zeker wel merken dat ik niet zo lang op het forum zit:sleeping:sleeping:sleeping

heb nog steeds intresse in die motor kap hoeveel moet hij kosten en wat is de staat nieuw/2dehands ? zeg maar even in de u2u die onder mijn bericht staat :)

Terug
Naar boven