• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

senator a welk intrieur?

ff naar Oude pekela rijden kan je ze zelf uitzoeken. Is dit een A1 omgbouwd tot A2, of een oud gemaakte A2? :hmmz

ff naar Oude pekela rijden kan je ze zelf uitzoeken. Is dit een A1 omgbouwd tot A2, of een oud gemaakte A2? :hmmz

het is een a1 omgebouwd naar a2 bj 78.

maar zal van de week effe een foto maken van de stoel.

maar het schanier punt is geknapt.

maar mischien van het weekend even bij ton aanrijden, zijn toch in de buurt.

marcel

het is een a1 omgebouwd naar a2 bj 78.

maar zal van de week effe een foto maken van de stoel.

maar het schanier punt is geknapt.

maar mischien van het weekend even bij ton aanrijden, zijn toch in de buurt.

marcel

viewtopic.php?f=110&t=151447

Voorstoelen zijn hetzelfde en zal dus gewoon passen, enkel de bekleding overzetten.

viewtopic.php?f=110&t=151447

Voorstoelen zijn hetzelfde en zal dus gewoon passen, enkel de bekleding overzetten.

A1 stoelen passen niet 100% in een A2,1 boutgat komt niet overeen...

Dwz als je A1 stoelen in een A2 zet of andersom kun je die maar met 3 bouten vast zetten...

Kwam ik achter toen ik A2 GSE Recaro,s in een A1 wilden zetten,toen heb ik de stoelen vergeleken en ben ik der achter gekomen dat der plus minus 3cm verschil in zit,kan me niet meer herinneren hoe het precies zit,maar een A1 of A2 heeft de bouten precies 4 kant zitten en de ander heeft 1 bout dichter naar binnen zitten....

A1 stoelen passen niet 100% in een A2,1 boutgat komt niet overeen...

Dwz als je A1 stoelen in een A2 zet of andersom kun je die maar met 3 bouten vast zetten...

Kwam ik achter toen ik A2 GSE Recaro,s in een A1 wilden zetten,toen heb ik de stoelen vergeleken en ben ik der achter gekomen dat der plus minus 3cm verschil in zit,kan me niet meer herinneren hoe het precies zit,maar een A1 of A2 heeft de bouten precies 4 kant zitten en de ander heeft 1 bout dichter naar binnen zitten....

Terug
Naar boven