• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sennie vraag

haha

sjeez, is al laat zak maar zegen, was me nog nie eens opgevallen en das toch het eerste waar je naar kijkt

nou, was een kort topic, en de eigenaar heeft um ook nog maar kort

nee voor die wagen ga ik geen 140 km rijde, snap wel een beetje waarom die fotos zo donker zijn

bedankt!:)

haha

sjeez, is al laat zak maar zegen, was me nog nie eens opgevallen en das toch het eerste waar je naar kijkt

nou, was een kort topic, en de eigenaar heeft um ook nog maar kort

nee voor die wagen ga ik geen 140 km rijde, snap wel een beetje waarom die fotos zo donker zijn

bedankt!:)

kenteken lijkt mij het zelfde maar er zijn wel dingen verandert aan de auto

(zoek de verschillen)

1. mistlampen voor

2. andere antenne achterop

3. trekhaak dopje

kenteken lijkt mij het zelfde maar er zijn wel dingen verandert aan de auto

(zoek de verschillen)

1. mistlampen voor

2. andere antenne achterop

3. trekhaak dopje

sennie staat bij mij in de straat en is van een maatje van me

maar hoezo snap jij waarom de foto's zo donker zijn mallemalle?????

is helemaal geen verkeerde auto

dus wat je nu brult is onzin dat je geen 140km wilt rijden er voor

denk dat je gewoon een nieuwe wilt voor dat geld ,kan den enkel zeggen ren de dealer in en zoek een nieuwe van 79 voor 1100 euro:D

sennie staat bij mij in de straat en is van een maatje van me

maar hoezo snap jij waarom de foto's zo donker zijn mallemalle?????

is helemaal geen verkeerde auto

dus wat je nu brult is onzin dat je geen 140km wilt rijden er voor

denk dat je gewoon een nieuwe wilt voor dat geld ,kan den enkel zeggen ren de dealer in en zoek een nieuwe van 79 voor 1100 euro:D

Ik denk zelf dat de foto's in het donker zijn gemaakt omdat de wagen dan inderdaad mooier lijkt dan dat hij

daadwerkelijk is.

Dit neemt niet weg dat 1100 euro absoluut niet duur is voor deze in mijn ogen toch best wel mooie Senator.(ook bij daglicht:D)

Succes met de verkoop van de wagen.:thumbup

Ik denk zelf dat de foto's in het donker zijn gemaakt omdat de wagen dan inderdaad mooier lijkt dan dat hij

daadwerkelijk is.

Dit neemt niet weg dat 1100 euro absoluut niet duur is voor deze in mijn ogen toch best wel mooie Senator.(ook bij daglicht:D)

Succes met de verkoop van de wagen.:thumbup

Je kan van een foto niet zien in welke staat een auto verkeerd, daarvoor moet je echt zelf bij de auto gaan kijken. En i.d.d. wat verwacht je van een auto van 1979 voor euro 1100,-.

Het staat er ook duidelijk bij. De auto heeft zijn plekjes.

Als je een beetje bekend bent met de senator en monza dan weet je dat o.a. de veerpoten en de veerschotels achter de plekken zijn om goed naar te kijken. En een donkere foto wil niet altijd zeggen dat er iets verborgen gehouden moet worden.

Daarbij kun je op de foto (bij dag licht) een prachtige auto zien en als je gaat kijken valt het zwaar tegen.

Je kan van een foto niet zien in welke staat een auto verkeerd, daarvoor moet je echt zelf bij de auto gaan kijken. En i.d.d. wat verwacht je van een auto van 1979 voor euro 1100,-.

Het staat er ook duidelijk bij. De auto heeft zijn plekjes.

Als je een beetje bekend bent met de senator en monza dan weet je dat o.a. de veerpoten en de veerschotels achter de plekken zijn om goed naar te kijken. En een donkere foto wil niet altijd zeggen dat er iets verborgen gehouden moet worden.

Daarbij kun je op de foto (bij dag licht) een prachtige auto zien en als je gaat kijken valt het zwaar tegen.

idd mallemalle, snap die reactie niet echt. Je weet niet eens hoe de auto is. De auto was van mij en hij had zeker zijn plekjes en dat staat toch ook in de advertentie. Wat verwacht voor een auto van 31 jaar oud en zo'n vraagprijs. Dus vertel waarom zijn de fotos in het donker gemaakt?

idd mallemalle, snap die reactie niet echt. Je weet niet eens hoe de auto is. De auto was van mij en hij had zeker zijn plekjes en dat staat toch ook in de advertentie. Wat verwacht voor een auto van 31 jaar oud en zo'n vraagprijs. Dus vertel waarom zijn de fotos in het donker gemaakt?

tis heel simpel

ik wilde weten of dit dezelfde wagen was, ja, dat issie, en aangezien ik de fotos heb bekeken zoals geplaatst hier opt forum heb ik de conclusie getrokken, nee, niet wat ik zoek

ik heb niks gezegd over de prijs want die is idd ok,dus waar dat gezeur hierboven vandaan komt?

ik heb wel wat gezegd over donkere fotos en nadat ik de fotos vergeleken heb met die op het forum trek ik de conclusie, die zijn niet voor niks half donker gemaakt zodat je eea niet zo goed ziet

kan geen andere reden bedenken waarom iemand dan wel donkere fotos maakt

magoed, hijs verkocht en ik hoop dat de nieuwe eigenaar er blij mee is:thumbup

ik heb div keren advertenties geplaats met foto s die in donker/schemer waren gemaakt

welke reden heel simpel

als je pas om 5 uur thuis komt heb je weinig andere keus

of je moet week wachten tot weekend

tis heel simpel

ik wilde weten of dit dezelfde wagen was, ja, dat issie, en aangezien ik de fotos heb bekeken zoals geplaatst hier opt forum heb ik de conclusie getrokken, nee, niet wat ik zoek

ik heb niks gezegd over de prijs want die is idd ok,dus waar dat gezeur hierboven vandaan komt?

ik heb wel wat gezegd over donkere fotos en nadat ik de fotos vergeleken heb met die op het forum trek ik de conclusie, die zijn niet voor niks half donker gemaakt zodat je eea niet zo goed ziet

kan geen andere reden bedenken waarom iemand dan wel donkere fotos maakt

magoed, hijs verkocht en ik hoop dat de nieuwe eigenaar er blij mee is:thumbup

ik heb div keren advertenties geplaats met foto s die in donker/schemer waren gemaakt

welke reden heel simpel

[rquote=1835983&tid=139748&author=MonzaRon][rquote=1835963&tid=139748&author=eddepet007]ik heb div keren advertenties geplaats met foto s die in donker/schemer waren gemaakt

welke reden heel simpel

[/rquote]

dan wacht ik liever tot het weekend, heel simpel, eddy ;)

ach, wat maakt het uit, op de foto is elke wagen mooi,

detailfoto's erbij maken doen het ook goed, zijn zeer belangrijk zelfs,

om de keus te beinvloeden, gaan we er heen, of blijft het bij fotos kijken :D[/rquote]

en ook dat werkt nie altijd, 40 fotos gekregen van een rekord d met 3 liter blok en 5 gaats onderstel, den helder

kom ik daar na 2 uur rijden, heeft die oet mooi om alle roest heen gefotografeerd, rotte frikandel, vroeg 3000, kon um uiteindelijk mehebben voor 1200, nog nie gedaan, te kroky

Terug
Naar boven