• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sennie vraag

[rquote=1835983&tid=139748&author=MonzaRon][rquote=1835963&tid=139748&author=eddepet007]ik heb div keren advertenties geplaats met foto s die in donker/schemer waren gemaakt

welke reden heel simpel

als je pas om 5 uur thuis komt heb je weinig andere keus

of je moet week wachten tot weekend

[/rquote]

dan wacht ik liever tot het weekend, heel simpel, eddy ;)

ach, wat maakt het uit, op de foto is elke wagen mooi,

detailfoto's erbij maken doen het ook goed, zijn zeer belangrijk zelfs,

om de keus te beinvloeden, gaan we er heen, of blijft het bij fotos kijken :D[/rquote]

en ook dat werkt nie altijd, 40 fotos gekregen van een rekord d met 3 liter blok en 5 gaats onderstel, den helder

kom ik daar na 2 uur rijden, heeft die oet mooi om alle roest heen gefotografeerd, rotte frikandel, vroeg 3000, kon um uiteindelijk mehebben voor 1200, nog nie gedaan, te kroky

eindhoven-den helder

dik 2 uur rijden, dus vraag ik om fotos, wildie wel opsturen, zag er netjes uit, ter plekke gatekaas, nee wor je nie vrolijk van

dat heeft me doen besluiten om geen autos meer buiten ene straal van 50 km te zoeken, tenzij het echt iets aparts is

idd, ik ben kritischer geworden ;)

eindhoven-den helder

dik 2 uur rijden, dus vraag ik om fotos, wildie wel opsturen, zag er netjes uit, ter plekke gatekaas, nee wor je nie vrolijk van

dat heeft me doen besluiten om geen autos meer buiten ene straal van 50 km te zoeken, tenzij het echt iets aparts is

idd, ik ben kritischer geworden ;)

en dat is dus ook mijn reden eddie:) ik werk de hele dag en zaterdag meestal ook dus zoveel tijd heb ik niet om goede pics te maken. maar goed doet er voor de rest niet toe auto is al weg. Maargoed mallemalle snap jou ook wel het is natuurlijk klote om eerst 2 uur te moeten rijden en dat het dan alsnog tegenvalt, en natuurlijk is fotos in het licht beter.

succes in ieder geval

en dat is dus ook mijn reden eddie:) ik werk de hele dag en zaterdag meestal ook dus zoveel tijd heb ik niet om goede pics te maken. maar goed doet er voor de rest niet toe auto is al weg. Maargoed mallemalle snap jou ook wel het is natuurlijk klote om eerst 2 uur te moeten rijden en dat het dan alsnog tegenvalt, en natuurlijk is fotos in het licht beter.

succes in ieder geval

Terug
Naar boven