• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Set koplampen

foofighter

Post weinig
Hoi,

Ben van plan morgen een set koplampen te halen. Heb deze set gevonden en dat leek me wel wat. Iemand enige ervaring met dit model en enig idee of het wat goeds is?

Verder is het te doen om zelf de lampen in te bouwen ?

Het gaat om een Corsa B gsi uit 94'

Alvast bedankt

om het inbouwen makelijker te maken zou ik als ik jou was je vuurbumper demonteren! is wel zo makelijk!

heb voor de rest geen ervaring met nlpower..

is inderdaad een wim look-a-like of zelfde set..

> zijn goed te monteren zonder bumper los te halen, wel even de gril eruit..

Let op de Imitatie verzie is kwalitatief een stuk minder...

- Mijn hebben koplampglazen van GLAS

- Mijne via Hella gekocht (die verkopen echt geen rommel)

- Mijne kunnen gewoon voorzien worden van elektrische hoogte regeling (hebben mijne ook en was een vereiste)

- Bij mij staat ook tussen de DIM en GROOT licht onderaan ABM..

- draden van angel eyes ringen is voorzien van stekker voor stadslicht stekkertje..

comboenCorsa-A011.jpg

comboenCorsa-A004-2.jpg

comboenCorsa-A006-2.jpg

HellaAngels003-1.jpg

HellaAngels004-1.jpg

HellaAngels007-1.jpg

HellaAngels009-1.jpg

HellaAngels013-1.jpg

Nieuweklepdekselcombo005.jpg

Heb ze vandaag toch maar niet gehaald was iets te ver rijden, maar zover ik kan zien is het van het merk in-pro. Ze staan namelijk ook in de Rieger catalogus die ik bij Essen heb gekregen.

Iemand ervaring met dit merk?:)

origineel gepost door foofighter

Heb ze vandaag toch maar niet gehaald was iets te ver rijden, maar zover ik kan zien is het van het merk in-pro. Ze staan namelijk ook in de Rieger catalogus die ik bij Essen heb gekregen.

Iemand ervaring met dit merk?:)

NL Power verzend normaal gesproken ook. Weet niet of ze het nog doen. Ze hadden vroeger ook veel immitatiespul kwa bumpers en uitlaten e.d. Niks mis mee overigens, soms alleen nog hier en daar wat aanpassen. Kwa lampen zou ik het niet weten.

Greetz. :agent

van in-pro is meestal wel goed

lampen zitten er zo in

ff monteren dan even naar een garage rijden om de hoogte te stellen

Let inderdaad wel even op dat je ze nog moet stellen kwa hoogte..

(makkelijk zelf te doen door met de koplampen 'tegen de muur' te staan, hart aftekenen en vervolgens de auto 5meter van de muur afrijden en 5cm onder het hart van je lampen nog een 'streep te trekken'. Hier moet dan de bovenkant van de lichtstraal ongeveer gelijk aan schijnen :).

Het beste is natuurlijk nog eerst zelf bijstellen en dan vervolgens bij de garage even laten goed stellen met het apparaat dat ze daar voor hebben :P

Bedankt allemaal voor de info, maar de lampen moeten jammer genoeg even wachten :(

Het blijkt dat me ma een velg een beetje kapot heeft gereden, dus daar moet ik eerst even een ander voor vinden:cry

Terug
Naar boven