• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sevenum 2012 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ben er hellaas weer niet bij dit jaar :cry

Het ziekenhuis heeft de operatie van mijn vrouw op 17 augustus geplant....tenzij er een spoedgevalletje tussen komt....dan wordt de operatie weer opnieuw geplant voor de week erna...

DUS ALS IEMAND EVEN EEN SPOEDGEVALLETJE KAN REGELEN VOOR DE 17E IN HET MARTINI ZIEKEHUIS IN GRONINGEN :thumb DAN BEN IK ER WEL BIJ IN SEVENUM :jerry

Uhm, er bestaan belangrijkere dingen (niet veel) dan Sevenum.. En dit is er zeker wel 1 van.

Gaat het wel goed met je vrouw of...?

@BlueAstraG wrote:Uhm, er bestaan belangrijkere dingen (niet veel) dan Sevenum.. En dit is er zeker wel 1 van.

Gaat het wel goed met je vrouw of...?

mijn vrouw is echt wel belangrijker dan sevenum en het gaat opzich wel goed.

Ze heeft de ziekte van Chrone en er wordt de 17e 30cm van haar dikke darm verwijderd en krijgt dan tijdelijk een stoma.

Hopelijk blijft de chrone (chronische ontsteking in de darmen) dan weg en kan ze na 6 jaar continu buikpijn weer pijnloos door het leven.

Mocht de onsteking ergens anders in de darm weer terug komen gaat alles eruit en krijgt ze de stoma voor altijd.

Mocht het mogelijk zijn kom ik misschien ff een dagje buurten maar ga er vanuit dat het volgend jaar pas wordt.

nog maar een paar weken tot aan deze mooie treffen :wors :wors

heb er alweer heel veel zin in om er heen te gaan :thumb :thumb

takke end rijden voor mij,maar ik ga dit jaar ,als het niet stroomt van de regen, zeker heen.

Ik ga dan de zaterdag!

Ga waarschijnlijk met de witte LPG Ascona,blijft het qua brandstofkosten ook nog een beetje te doen.

@asconahobbyist wrote:takke end rijden voor mij

valt toch best mee? :P

ik kom uit utrecht, rij eerst nog even naar arnhem om wat spullen op te halen om vervolgs door te gaan naar sevenum..

je moet natuurlijk wel wat over hebben voor een echt mooie meeting/weekend :P

Ik heb dan een Opel Astra F2 met 470000 op de teller. Nou is mijn vraag ben ik welkom of is het alleen voor genodigden?

@Mikoss wrote:Ik heb dan een Opel Astra F2 met 470000 op de teller. Nou is mijn vraag ben ik welkom of is het alleen voor genodigden?

bijna 5 ton op de klok :wtf of staat er 1 nulletje te veel ;)

Terug
Naar boven