• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sevenum 2012 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moet ik de VAG-com ook meenemen RISL? Kan ik op de parkeerplaatsen BUITEN het terrein al die 100'en lopende foutcodes voor je opsporen. Kun je 'm daar sneaky laten staan en OP het terrein misschien een goede auto kopen. Al kan ik me niet voorstellen dat iemand z'n super Opel weg doet maar je kan het allicht proberen.

Hihihihi!

Ik weet dat het schoppen tegen het zere been is, en dat het mij net zoveel pijn doet als jullie, maar iedere Opel die nieuw is gekocht in de familie (en dat zijn er serieus veel) hebben het eerste halfjaar veel vaker bij de dealer gestaan dan mijn 4 jaar oude Ibiza....

Vag-com hoeft niet, heb (nog) geen storing.

Ik laat de Ibiza wel buiten het terrein. Ik hoop wel dat er nog iemand het terrein op gaat dan ;)

Toch zou ik je Ibiza ergens achteraf neerzetten, anders denken sommige echte auto liefhebbers nog dat ze bij het verkeerde evenement staan. Een VAG (evenement) schrikt nu eenmaal af, kan niks veranderen aan die logische reactie.

Hihihihi!

Tja, ik begrijp dat je iemand die naar mijn Ibiza staat te kijken en daarbij alles om zich heen vergeet, een autoliefhebber noemt, maar ik denk dat de meeste toch wel langs de Ibiza kijken richting het evenemententerrein.

Maarrrrr....mocht je mij herkennen, spreek me aan, dan laat ik jou mijn Ibiza even zien, want volgens mij ben je behoorlijk geïnteresseerd :P

Zullen we weer een beetje meer ontopic gaan? ;)

I'm just kidding RISL! Het vrouwtje rijdt een uitgebouwde Golf4 GTi en ik vind 'm erg dik!

Uiteraard meer een Opel liefhebber maar toch..

Ik kom zo bij je Seat kijken hoor! :thumb

@PyroNiels wrote:Zonder auto is gratis heb ik mij laten vertellen :)

Zover ik weet ook. Me ouders waren even komen kijk met de hond en heb ze niks horen zeggen over iets betalen.

vorig jaar stonden er idd ook wat niet opels op het terrein.

maar dit jaar was dit volgens mij al niet meer mogelijk?

want bij ons wou iemand met een Golf komen staan (netjes uitgebouwd), maar volgens mij mag dat niet meer.... ;)

Haal het emblem eraf en plek eentje van vauxhall of holden erop , merken ze toch niet.

Zijn 2 jaar geleden met en toyota celica binnen geweest , je zou niet geloven hoveel mensen gevraagd hebben welk vauxhall model dit is.

Gr. Peter

@funkycorsa wrote:@Patrick v voorn wrote:@funkycorsa wrote:

:shock: dat zou kunnen, haha ik woon in de enk, vlakbij het e&e. De 3DE wijkenaar is bordeaux beauty en geloof dat de brandweer blitz ook nog gaat uit wijk :lol:

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Bordeaux beauty is alweer een heel tijdje gewoon Patrick :thumb maar ik zal eens vragen aan daan of hij de blitz mee neemt!!

Maar kolere, funky je woont letterlijk om de hoek bij me en je hebt mn dett nog nooit zien staan???

Wanneer het weer mee zit ben ik er op zaterdag!!

:wtf mischien moet ik dan maar eens langs de hans anders :hmmz

haha, ach zelfs met fitness herkende ik je niet :roll:

-offtopic weet zeker dat je regelmatig hier langsrijdt maar je moet t maar net weten anders zie je het niet! :D

wanneer ben je er weer eens, heb je al een tijd niet gezien! ben je alweer lekker op conditie??? :jerry :jerry

on topic!!

Daan wist nog niet welke auto meeging! wanneer het een beetje weer is zouden ze er wel weer bij zijn!!

Wanner het slecht weer is zal ik ook niet zo'n vaart maken om er te komen! maar stiekem hoop ik wel op mooi weer!!

@helmer opelfan wrote:Haha ja lol. Ik heb van de week een filmpje gezien van Sevenum vorig jaar (iemand in een Manta tijd achter een kadett met als aanhanger een achterkant van een kadett :D ) ik dacht toch echt op het terein een vw passat gezien te hebben :swear dus RISL der is nog een sprankje hoop voor de ibiza :jerry

was dat toevallig een donker blauwe d kadett ?

die ken ik namelijk wel. :thumb

Ik ook als het een donkerblauwe D-kadet station is.

Leuk motortje ligt daarin :wub :wub

Was het deze?

DSC00144.jpg

@Tommy666 wrote:Ik ook als het een donkerblauwe D-kadet station is.

Leuk motortje ligt daarin :wub :wub

Was het deze?

DSC00144.jpg

:wors :wors :wors Deze is echt gaaf!!!! :wors :wors :wors

Ik was sowieso niet van plan om de Ibiza op het terrein te zetten hoor ;)

Moet ff kijken hoe laat ik er ben, kom er net achter dat we zaterdagavond op een verjaardag verwacht worden en dat ik tot half één 's middags moet werken. Uurtje rijden, uurtje terug, zal krap worden :(

Zaterdag middag ben ik ook aanwezig! dan komen we ook even een kijkje nemen. hopelijk is me calibra dan ook klaar, van de week nog even de laatste puntjes op de i zetten.

Terug
Naar boven