• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sevenum 2012 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Tommy666 wrote:Ik ook als het een donkerblauwe D-kadet station is.

Leuk motortje ligt daarin :wub :wub

Was het deze?

DSC00144.jpg

aan die zat ik ook te denken king: zal dit jaar ook wel weer aanwezig zijn.

@FnF_racer wrote:vorig jaar stonden er idd ook wat niet opels op het terrein.

maar dit jaar was dit volgens mij al niet meer mogelijk?

want bij ons wou iemand met een Golf komen staan (netjes uitgebouwd), maar volgens mij mag dat niet meer.... ;)

En terecht is dat... bij opeltreffen hoort alleen opels en niks anders!!

Ook ik heb er zin in :wub vrijdag om 12uur snel na huis en dan zo snel mogelijk na sevenum :wub

Het word ook super weer :angel

Na lange tijd zal ik ook nog eens een dagje aanwezig zijn! :vertag

Ik kijk er enorm naar uit... Helaas is de Corsa weg en is mijn huidige Astra standaard (op een grill na)...

Weet niet of ik deze wel op het plein durf zetten :???:

@Astralfred wrote:Dus gij rijdt S even um? ;) Heb er zin in voor zondag!!! :thumbup

Es Even Um ja.

goed gevonden trouwens. :P

plaatsen op ATC? :P

@joeri_calibra wrote:misschien kom ik wel. moet ik even kijken ofdat er iemand mee wilt :P

of er moet hier iemand van de omgeving breda 1 dagje gaan?

Ik woon in Breda en ga op de zaterdag waarschijnlijk.

@RISL wrote:@joeri_calibra wrote:misschien kom ik wel. moet ik even kijken ofdat er iemand mee wilt :P

misschien kunnen we iets regelen? het is mn eerste meeting, en ik ken dus niemand daar haha!

@joeri_calibra wrote:@RISL wrote:@joeri_calibra wrote:misschien kom ik wel. moet ik even kijken ofdat er iemand mee wilt :P

misschien kunnen we iets regelen? het is mn eerste meeting, en ik ken dus niemand daar haha!

Tja, ik weet niet of dat handig is, want ik ga pas op zaterdagmiddag die kant op.

Eerste meeting....gewoon gaan, je leert vanzelf mensen kennen. Spreek gewoon 's iemand aan over z'n auto en je staat er nog een uur lang mee te ouwehoeren en op de volgende meeting kom je mekaar weer tegen en dan is het gelijk weer gezellig (kan ik inmiddels uit eigen ervaring zeggen).

@BlueAstraG wrote:@FnF_racer wrote:vrijdag om half 5 laatste spullen verzamelen, auto inladen, en dan met een omweg naar Sevenum. :D

In de ochtend? :shock:

om 7 in de ochtend naar het werk..... :P

dus nee, in de middag pas. :(

van de week langzaam de auto alvast klaarmaken, heb maar een 4 uur p/d de tijd na het werk.

en moet hem ook wassen. (wordt denk ik de wasbox, voor de vlugheid..... :angel :sleeping )

Ik ga ook pas zaterdag middag die kant op zoals het er nu voor staat lekker 1 nachtje slapen het weer is goed zoals het er nu voor staat :thumb

Terug
Naar boven