• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sevenum 2012 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

de weersvoorspelling voor het weekend zijn zeeerwarm en met name op zondag met een temperatuur van 32 graden met uitschieters naar 35 graden ,dus zorg dat je genoeg drinken bij je hebt.kom zelf ook op zondag

kom dit jaar in plaats van de zaf is weer een keer met de a manta turbo die kant op

met dank aan mantamafkees die voor mij de sleurhut meeneemt

heb er zeer veel zin in

Wellicht kom ik met mijn pa nog even langs. Gaan eerst naar onderdelenbeurs van de OpelGt club te Ooijen.

zijn wij al mooi stukje op pad daar wij midden in het land wonen :jerry

@a-manta-turbo wrote:kom dit jaar in plaats van de zaf is weer een keer met de a manta turbo die kant op

met dank aan mantamafkees die voor mij de sleurhut meeneemt

heb er zeer veel zin in

:thumb :thumb :thumb :thumb

Ik heb alweer mn auto helemaal in de mcguire's gezet ( duurde 4uur ;) maarja) Vrijdag richting Sevenum met de middag, als het goed is hebben we top weer dus de BBQ kan weer dan weer aan :thumb

@joeri_calibra wrote:@RISL wrote:@joeri_calibra wrote:misschien kom ik wel. moet ik even kijken ofdat er iemand mee wilt :P

of er moet hier iemand van de omgeving breda 1 dagje gaan?

Ik woon in Breda en ga op de zaterdag waarschijnlijk.

misschien kunnen we iets regelen? het is mn eerste meeting, en ik ken dus niemand daar haha!

Je kent mij, beter als je wilt! : :jerry

(Weet je meteen mijn nick op Opelforum)

Ik ken het verhaal tijdnood! Zondag de auto gewassen maar nu al weer een muggen begraafplaats! Maargoed de auto is ook zondag gewaxed, dus ff afspuiten en droogmaken moet het doen :D. Voor de rest moet er voor zaterdag nog een spoiler terug komen van de spuiter en gemonteerd worden en moet de nieuwe luchtfilter erin en de restrictie pijpjes moeten eruit! En owjaah, ik moet ook nog ff werken tot en met zaterdag nacht :jerry. MAAAARRR het gaat me lukken, ookal moet ik na het werk met de bouwlamp aan de gang king:.

Yueee,, Vectra is klaar voor de meeting als ik het red!!

Zaterdag komt de Manta van men pa zen maat! (witte manta i400)

Zondag ben ik er misschien bij, anders men pa!(Veccie!!) (oldtimer? Mercedes 500sec AMG <<< nietgeschikt met sterlogo op meeting he? Hahaha)

Ben ook bezig met de laatste voorbereidingen. Caravan klaar aan het maken, Veccie gepoetst (maar al weer een beetje vuil), en ik kom niet alleen: VTN heeft een lijstje met 25 deelnemers.

Ik kom zaterdag op bezoek. En verheug me er nu ook al op. Is voor mij de 4 keer dat ik er kom. Voor mij de Opel meeting van Nederland. :thumb

Ik kan zaterdagochtend die kant al op komen! Heb het een en ander kunnen verzetten.

Dus ik zal er rond een uurtje of 10 zijn, dan is het nog niet bloedverziekend heet.

Zaterdag auto wassen, uitlaat verder isoleren en accu van de camera opladen en dan zondag op pad! Heb er zin in.

Terug
Naar boven