• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sevenum 2012 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@BlueAstraG wrote:Dus dan blijf je ook overnachten neem ik aan? :thumb

Nee, heb zaterdagavond een bbq (bij mij thuis, dus die kan ik niet afzeggen). En zondagochtend duiken, zondagmiddag een feestje met bbq....dus ik ben al erg blij dat ik Sevenum er tussen heb weten te proppen ;)

Overigens, ik heb nog enkele spullen te koop van mijn Astra Coupé: http://opel-forum.nl/buysell/single_ad.php?ad_id=745" onclick="window.open(this.href);return false;

Mocht er nog interesse zijn voor spullen, pm me dan even, dan neem ik het mee naar Sevenum.

Voor de mensen die zaterdag gaan en langs Arnhem komen ;)

Ik sta daar met me maatje en ze astra ...

Bij benzinestation weerbroek op de a50 om 11 uur ...

Ik wacht daar op meerdere en gaan dan die kant op :thumb

Misschien dat er meer willen aansluiten :D

Auto is ingepakt en wel, Fast lady op ATC had een lift nodig denk ik vanaf leiden

Heb alleen niks meer gehoord van der, Leiden is 80 km om voor mij dus had aangeboden dat ik der in utrecht oppik maar heb nog niks gehoord :(

@Mikoss wrote:Auto is ingepakt en wel, Fast lady op ATC had een lift nodig denk ik vanaf leiden

Heb alleen niks meer gehoord van der, Leiden is 80 km om voor mij dus had aangeboden dat ik der in utrecht oppik maar heb nog niks gehoord :(

ze gaat al mee met Norwin-Astra en VincentGSI mee.

denk dat ze het vroeg zodat je dan mooi met hun mee kon rijden naar Sevenum, in Colonne. ;)

en auto al gepakt, eerst nog even werken. :D

Ohh zo, Mooi dat het toch opgelost is, Ja collone is wel het leukste kom ze vast wel tegen op de snelweg !

We hebben er zin in:D

auto glimmend gemaakt vandaag.. vouwwagen eens mooi gewassen, auto ingepakt, vouwwagen aangekoppelt, navi ingesteld..

morge om 8 uur de wekker snel broodje naar binnen proppen..

koel elementen in de koelbox stoppen.. koelbox de auto in.. en dan kunnen we op weg.. we zullen er zo rond 11en zijn..

heb er zin in

ja en het ergste is dat als ik dit klaar had gezet en het morgen ochtend had willen doen.. dan hadden we de helft zeker vergeten..

we zijn nu nog een keer of 5 extra naar de auto geweest om klein spul wat meemoest maar niet in de tas zat erbij te doen...

bv 1x voor shampoo(van het vrouwtje:P)

1x voor muggenspul (wat toch niet werkt maarja ze wil het mee)

zonnebrand.. noem maar op... en nog als we morgen opweg zijn is het van.. ow nu ben ik dat nog vergeten..

dus ik heb liever op de avond ervoor paar keer extra lopen.. dan de rest van het weekend aan moeten horen dat ze iets vergeten is..

EN NEE K HEB NIKS TEGEN VROUWEN :P:P:P

Ik wens alle mensen die morgen al kunnen gaan naar Sevnum heel veel plezier. Ik ben vanaf Zaterdag ochtend aanwezig. Hoop dat het weer niet al te warm gaat worden pffff 32graden in de volle zon. pfffffffffff....

10 setjes stickers CHECK

500 Visitekaartjes CHECK

Auto gewassen NO check

auto ingeladen NO check

Kleding CHECK

TT/CT klederdracht CHECK

Toilettas CHECK

luchtbed CHECK

Koelkast CHECK

haspel CHECK

USB met audio CHECK

volle tank CHECK