• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sevenum 2012 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geweldig..... mijn eerste weekend sevenum. andere jaren alleen zondags geweest.

Wat een feest. Vond het alleen te warm om de hele dag rond te struinen, dus ben maar een paar keer rond geweest.

De Zaterdag was het goed druk en na een Bbq de Disco ingedoken :thumb

De zondag begon warm.... en werd alleen nog warmer en we besloten om toch maar eerder te vertrekken, wat er nog veel meer mensen hadden gedaan , helaas..

Maar een paar foto,s gemaakt..

IMAG0080.jpg

IMAG0081.jpg

Afkoelen....

IMAG0082.jpg

En m,n C kadett gezien. zelfde kleur, zelfde interieur.... alleen ligt mijne uit elkaar voor restauratie....

IMAG0086-1.jpg

Volgend jaar weer.... :thumb

@FKsport wrote:@helmer opelfan wrote:Hoe kan een Signum rijder dit niet gezien hebben :swear :fy1 :wtf :vertag :jerry

Haha dat vraag ik me ook af ;)

Komt waarschijnlijk door de warmte :jerry

1 troost: ik was de enige zwarte Signum :D :thumbup haha

dan heb je niet goed gekeken want er was nog een zwarte signum. ;) :thumb

_MG_7562.jpg

nee joh... wtf is dat haha :P

zit die spoiler daar nou ech, of staat ie er gewoon ff op voor de lol of zo?

(edit) ff beter gekeken, zie nu dat ie met een sjiorbandje vast zit, k schrok al haha

zeer leuk weer op sevenum,na een jaartje te hebben geskipt .

dit jaar vrijdag aanwezig bij vtn met de astra j.

wat heb ik spijt,geen fotos te hebben genomen (had foto toestel thans bij :oops: )

maar het was helaas veels te warm.

er hebben wel enkele fotos genomen vd astra,hoop ze nog ergens tegen te komen,zou handig zijn voor in mijn album :D

op naar volgend jaar ! :wors

Was een zeer geslaagde meet. Wel erg warm en stoffig, maar dat heb je niet in de hand.

Bedankt voor 3de prijs Astra H.

Leuk om foto's terug te kijken.

grtz,

John

PS: Alleen zou ik OPN adviseren om meting van laagste auto op het asfalt te doen en niet op het gras met een plank waar je dan overheen moet rijden ofzo ( o ja, en van te voren aangeven dat je niet met air-ride mee mag doen)

PSS: We zouden nog de facebook gegevens uitwisselen met de mensen naast ons, maar daar is het niet meer van gekomen, dus als iemand ff kan linken oid...

De man van onze receptioniste had een derde prijs gewonnen, ze wist niet meer precies in welke categorie, ze dacht 'Astra' (dat rijdt hij ook, een F Cabriolet met Steinmetz bodykit).

WTF????

DSC_0971.jpg

of het nog niet warm genoeg was het weekend!!!! :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

manne, mercie voor de ferme foto's men manta

een van dees komen mijn ook op de site te staan

laat dan wel een seintje

vond het alweer een prachtig weekend

dit blijft voor mij het beste treffen wat er is

@Powercorsa wrote:@PyroNiels wrote:@sw_reijnders wrote:

ik wou zeggen

het was zaterdag echt proppen bij ons in het baantje!!

Maar het was er niet minder gezellig om! :D

Vanuit hier ook bedankt aan de organisatie, wat een warmte maar wat een treffen, geweldig! :)

Kleine puntjes die ik aan te merken had was het straatje dat volgend jaar wel wat groter mag, en de slechte dB meter...

Voor de rest zoals gewoonlijk niks als lof :)

Was zeker erg gezellig, propen viel toch nog mee :angel

Ja Niels, moet je gewoon wat harder draaien, scoor je ook wat beter :angel Je moet maar zo denken bij gebrek aan beter is het niet anders.

Misschien dat de termlab mee mag volgend jaar, gaan we eens echt meten (wel in overleg met OPN );)

Wel jammer voor die jongen die z'n versterker naar de knoppen kreeg doordat de meter niet wou meten :hmmz

Gaan we zeker doen :D

Maar eerst maar eens een nieuwe woofer regelen/nieuwe kist bouwen, want het was een dure beker :jerry)

(Jij weet het al, maar voor de rest hieronder de foto's)

Van:

524461_199150790216136_289839691_n.jpg

Naar:

378263_199239110207304_1287291177_n.jpg

Hebben er auto's met de laagste auto verkiezing mee gedaan die op air-ride stonden dan? :wtf

De 1ste (a-ascona) en de 3de (mijn c-kadett station) niet in ieder geval! Mijne lag donderdag nog lager toen ik hem op de ats-jes van de coupé gezet had, maar toen paste er geen vinger meer onder de vooras, en kon ik niet meer sturen. Toch wat lastig rijden van Amstelveen naar Sevenum. En ik vind het geen stijl om daar op het terrein wieltjes te gaan wisselen, je moet meten hoe je daar aan bent komen rijden, dat hebben wij dus ook gedaan. James (met de a-ascona) is zo laag vanuit Tilburg komen rijden! :jerry

Misschien de 2de plaats dan..... ?

ik had weinig zin om die discussie in te gaan van de keuringen want in beide keuringen was ik de keurmeester bij de db niet zo zeer betrokken maar wel in de zin van laagste auto kan ik een ding over melden alle 5 de wagens die ik gemeten heb hadden geen airride er onder weet dus niet wie dit de wereld in heb geholpen die persoon mag dan eens naar de opticien gaan of zelf mee gaan keuren kan die gelijk zien dat het op een nette en eerlijke manier gedaan word

en om ook even op in te haken op de db metingen dat de meet resultaten lager waren dan anders had mede te maken met de warme weersomstandigheden aangezien de meeste instalaties op 1 accu was aangesloten en de fan aansloeg en bleef draaien dat trekt ook stroom weg waar door de geluids instalatie minder vermogen krijgt een persoon had zelfs problemen met zijn radio door de warmte dat kan dan nooit en te nimmer aan onze meet aparatuur liggen wat die jongen ook gelijk melden aan ons die kreeg ook van ons een 2e kans om eerst zijn aparatuur werkende te krijgen om toch een goede keuring te hebben gehad hoop hier mee nu duidelijk te zijn geweest :thumbup

ps ik wil best laagste wagens keuren op asfalt maar dan zal die stichting 1 stukje weg moeten laten aanleggen voor 2 dagen want bij de gewone asfalt gedeelte ontstaan er bij de ingang en uitgang files en stukje weg bij manege is dan voetgangers gebied en moet vrij blijven voor de vlucht routes in geval van calamiteiten ;)

@Hippie Mieke: Ik weet niet als er auto's mee hebben gedaan met air, maar ik heb wel air. Ik had me dus wel ingeschreven en betaald en toen ik wou laten meten kreeg ik te horen dat je niet mee mag doen met air-ride (wat ik opzich wel begrijp, maar nergens vermeld wordt)

#2 was ook zeker geen air. Deze plaats was voor Niels met zijn Astra G!!!

@leo: Ik denk dat ik het de wereld ingeholpen heb, maar dat het verkeerd begrepen is of door mij verkeerd geformuleerd.

Het is vast ook wel eerlijk hoe het gedaan wordt, maar als ik zag hoe de A ascona gemeten werd leek mij een beetje onhandig (en misschien wel gevaarlijk).

De ascona was zo laaaaaaaaaag dat hij vooruit niet op de plank kon en achteruit er vast op zat (toevallig stonden we bij deze meting te kijken)

Ah nu snap ik waarom bij de manege niet gemeten wordt. Dit leek me anders de ideale plek voor het meten.

Terug
Naar boven