• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sevenum 2012 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey

Ben nieuw op forum maar ben op zaterdag wel op sevenum geweest maar vind spijtig genoeg geen ene foto van auto terug spijtig (insignia sportstourer) :cry

Welke kleur had je Insignia?

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de moderne standaard Opels heb overgeslagen, er stond zoveel!

Stond inderdaad veel :thumb heb zelf nog 2 andere insignia's sporttourer gezien!!

Mijne een zwarte met zwarte velgen heb foto's gezien van een zwarte met chrome velgen daar stond ik recht tegenover :angel

Ondanks de warmte(hitte) bijna 1000 foto's en video's gemaakt :shock: Ben een selectie aan het uploaden.

:kewlpics

groteFoto-L6EXY3Y7.jpg

groteFoto-7Y3WKJMB.jpg

Bij mij laadde de pagina geen eens meer... Heb nu ipv de grote foto's maar de geresizede gepost, hopen dat het nu wel te zien is :thumbup

Iedereen die ik heb ge-pm't voor foto's: het wordt iets later. Ben elke dag laat uit mijn werk en moet er dan weer vroeg in. Maar ik stuur ze sowieso op.

@vectra208v wrote:@Lukko wrote:ik zie gewoon alles ? met me 12 jaar oude pc :) . mooie foto`S

wij nu ook wel maar eerst niet :thumb

Klopt, foto's van groot formaat waren 2 tot 5 MB per foto :shock:

Deze kleintjes zijn zo'n 70 kB per stuk :jerry

Bij OPN staat hij bij een heel aantal leden in het onderschrift

Inclusief aftellen :D

We moeten nog 257 dagen, 10 uur, 43 minuten en 20 seconden wachten tot het begint

@Wilma wrote:Bij OPN staat hij bij een heel aantal leden in het onderschrift

Inclusief aftellen :D

We moeten nog 257 dagen, 10 uur, 43 minuten en 20 seconden wachten tot het begint

ja oke haha dat is waar maar bij "meetings" staat nog niks ;)

Terug
Naar boven