• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sevenum 2013 16-17 en 18 augustus 20 jaar OPN [x]

@nova.... wrote:@Ivanos wrote:, maar is er ook iets van een programma oid?

Meer als genoeg plaatsgenoot!.

Heb er zin in!!!!!

Maaruh, hoelaat begint dit alles nou?? Of kijk ik echt over de tijd heen? :P

voor wie er nog slaap plek zoekt..

ik heb nog een mooie vouwwagen in de aanbieding ;)

buysell/single_ad.php?ad_id=6335

wij zijn er ook weer. het hele weekend. ff gauw caravannetje gescoord. liggen de kids hoog en droog. dus john: gezocht , mooi beschut plekkie voor 2x opel vec B met caravan en 2x opel blitz (met 2.5E aut en 3.0E aut..) :D

groeten uit wijk bij duurstede

Ik zal waarschijnlijk ook komen. Mijn broer met schoonzus ook met hun (Ieder 1) Astra's G.

@ Paul

leuk dat je ook komt, dan leer ik je nu ook in het Real kennen :thumb

Dit weekend ff echt met me meisje besproken, en we komen savonds (ivm de muziek :thumb ) Rode opel tigra komt mee uiteraard :D

*edit* als in zaterdagavond :P

Misschien dat ik zondag een kijkje kom nemen. Zaterdag gaat niet lukken. Moet dan onder de naald.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4

@Fl!pke wrote:Ik weet het nog niet.. Best ver rijden.. Zit ik zkr 10 minuten in de auto...

:jerry

ik ben er vrijdag avond al.... eerst maar even geld verdienen, om daar uit te geven.... :jerry

mocht ik er vrijdag niet zijn, red ik rest van het weekend ook niet meer, en daarna wordt dan wss ook moeilijk..... :angel

@Fl!pke wrote:Ik weet het nog niet.. Best ver rijden.. Zit ik zkr 10 minuten in de auto...

Huhu rij maar achter mij aan dan :D

Terug
Naar boven