• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sevenum 2013 16-17 en 18 augustus 20 jaar OPN [x]

Je mag de auto wel langs ons zetten ik heb een 5 deurs blauw grijze opel astra h we staan er met een caravan,we zijn wel 29 en 30 jaar.

De eerste keer toen we gingen zette we de auto ook ergens neer langs een paar onbekende waar we daarna een super leuk weekend mee gehad hebben en nu nog steeds contact mee hebben :D

Zo ga nu naar me neef toe de caravan halen wat boodschappen doen en dan op naar Sevenum.

@.B4R7. wrote:Grote kans dat ik alleen moet gaan.. dus bij deze, zijn er mensen uit de omgeving van sevenum, kom zelf uit maasbree, waar ik dit weekend bij kan/mag staan? Helemaal alleen heb ik niet echt zin in en komt ook wel erg eenzaam over.

Beetje rond dezelfde leeftijd als het kan (ik ben 21).

Dus als iemand het leuk vind om mij en mn corsa erbij wil hebben en daar n plekje voor vrij wil houden zou ik dat erg fijn vinden.

Ik zorg trouwens voor drank en kan ook wel voor een lekker muziekje zorgen:)

Ps. Slapen in een corsa b, kan dat of is dat wel erg shabby xD

Ik kom uit sevenum ma ga wss ook alleen kga wel wss alleen vanmiddag en zondag kijke

Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk

@dutsel wrote:Je mag de auto wel langs ons zetten ik heb een 5 deurs blauw grijze opel astra h we staan er met een caravan,we zijn wel 29 en 30 jaar.

De eerste keer toen we gingen zette we de auto ook ergens neer langs een paar onbekende waar we daarna een super leuk weekend mee gehad hebben en nu nog steeds contact mee hebben :D

Zo ga nu naar me neef toe de caravan halen wat boodschappen doen en dan op naar Sevenum.

Kijk daar kunnen we wat mee:) nog n voorkeur aan drank? Haha

We zijn nu op de meeting mijn auto staat op een hoek met daarachter een zwarte partytent die een beetje schuin omblaag staat :)

Toch de manta maar is van stalling gehaald om vanmiddag is te komen kijken.

Nog niet eerder op een treffen van OPN geweest,dus ben benieuwd.

Voor mij was het de eerste keer maar een top locatie, goed georganiseerd, veel mooie Opels en redelijk veel shops ( ondanks het feit dat ik er niets gevonden heb van de onderdelen dat ik zoek... :) )

Grts ;)

Zo.. weer thuis na een dagje sevenum!

Viel me op dat het niveau van opels hoog was.. Heb me goed vermaakt, en heb vrijwel alles goed bekeken! :wors

Foto's binnenkort te vinden op: https://www.facebook.com/OpelCommunity

Voorproefje:

9534445424_46b877079c_o.jpg

9534446010_c4342d4dd9_o.jpg

9534453272_09aa3cfcb8_o.jpg

9534448242_c3c0f5be68_o.jpg

9534483216_487c4cc165_o.jpg

Was weer gezellig de hele zaterdag geweest. En prima vermaakt :thumb :thumb

Staan een heel stel foto's in het B&A topic

viewtopic.php?f=27&t=170707&p=2350390#p2350390

Groeten bas.

Terug