• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sevenum 2013 16-17 en 18 augustus 20 jaar OPN [x]

Was zeker leuk, ben dit jaar alleen gegaan (zonder vriendin) maar wel bij vtn dus dat scheelt wel wat.

Jammer genoeg maar 1 dagje op vrijdag (zelfde dag weer naar huus)

Hopelijk komende jaar wat langer kunnen blijven (meerdere dagen)

Ik heb alvast leuke dag weer gehad , dit is nou mijn 3de Sevenum van opn.

Waren om 10 voor half 1 thuis... hebben ons prima vermaakt,

Het weer was goed op enkele regenbui na alles was op en top verzorgd zoals andere jaren :thumb

Enkele bekend gezien en gesproken!

Tot volgend jaar..

Was weer en top weekend met hele mooie autos en alles goed geregeld.

Mooie Ranger 1700

Denk dat dit de sterkste auto op de plaats was met zijn 580 pk

Schöner Wolf im Schafspelz

Ik ben er zaterdag ook geweest,op de heenweg begon het te regenen,dus wij dachten :swear :swear ,gelukkig toen we er bijna waren trok het open en was het voor de rest superweer,niet te heet ,gewoon :thumbup .

Erg veel mooie Opels gezien,en met een paar mensen uitgebreid staan lullen over hun auto,we moesten helaas op tijd weg,maar ik zou er ook wel eens een weekendju ofzo van willen maken .

Bij deze mijn foto's:

IMG_2739.JPG

IMG_2813.JPG

IMG_2811.JPG

De rest van de foto's kan je hier vinden: http://mantaaero.ma.funpic.de/website/010%20Sevenum%202013

top weekend gehad... jammer van het weer van zondag (gelukkig hadden wij voor 9en de tenten al afgebroken en ingepakt :angel )

maar vrijdag en zaterdag echt geweldig weer, dus het weekend kon al niet meer stuk :D

fotolinkje;

http://www.mijnalbum.nl/Album=APXEXUAP" onclick="window.open(this.href);return false;

Heel erg fijne meeting! Gefeliciteerd met het Jubileum!

Volgend jaar weer zeker van de partij, erg bedankt :wors :thumb

Was weer top. Organisatie: bedankt. En ff 3e prijs behaald met me blitz 2.5E autom. Volgend jaar komt pascal met zn blitz 3.0E autom ook weer mee. Was nooit eerder geweest, maar heeft de smaak ook te pakken. Enneh... Tot oktober in A'foort

Ik heb ook zoals altijd weer een super meeting gehad!!! Ben de laatse jaren steeds jarig tijdens OPN dus heb altijd een mooi feestje hihi!!

Ben zelf niet echt van het foto's maken maar zeker wél van het kijken en ik ben mijn Gulfje al weer op een paar mooie plaatjes tegen gekomen :kewlpics Thanx!!!

Hulde aan de organisatie en ik vind dat de toiletdames echt heilig verklaard moeten worden, het was dit jaar zelfs zondagochtend veilig om te plassen! Helemaal TOP!

Die swinger is van een jongen uit Amsterdam geweest die onlangs is overleden, ik kende hem via-via en hij heeft mij toen ik mijn eerste C Kadett kocht nog wel eens tips gegeven en onderdelen op e-bay gezocht (omdat hij dat blijkbaar leuk vond)

Zijn ouders hebben na zijn overlijden een oproep binnen het C kadett wereldje gedaan om hem te kunnen verkopen, ze wilden hem niet aan een niet-liefhebber verkopen. Ik heb eigenlijk geen idee wie hem nu gekocht heeft maar hij stond steeds achter het straatje van de organisatie dus denk wel dat het een bekende is.

Er zit ook een heel mooi leren interieur in, de auto bestaat echt al jaren zoals hij nu is maar het was volgens mij geen originele swinger. Ik geloof dat die jongen vorig jaar of 2 jaar terug zelf ook met deze Kadett op OPN of de C-Kadett meeting is geweest.

Terug
Naar boven