• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Sfeer verlichting Grandland x

Beste allemaal,

Ik heb niet lang geleden een grandland x gekocht uit 2021. In het menu van de auto zie ik een optie staan voor de sfeer verlichting alleen doet dit niets. In het menu de sfeerverlichting op aan gezet maar er gebeurd niets. Kan het zijn dat mijn type grandland dit niet heeft?

Dank.

Beste Niels,

Ik heb geruime tijd geleden de brochure weggedaan, maar weet mij te herinneren dat in één of in een tweetal (?) uitvoeringen van de vier (?) of vijf (?) deze niet beschikbaar was. Wellicht kun je nog aan de brochure komen? Wat ik wel zeker weet is dat de basis / standaard / simpelste uitvoering dit speeltje niet had. Een telefoontje naar een Opel dealer zal wellicht ook wel soelaas bieden.

Wat Johan hierboven schrijft m.b.t. het aanhebben van het (groot?) licht betwijfel ik lichtjes, tenzij hij bedoelde dat alleen het normale licht aan moet staan. Echter zoals ik hiervoor al schreef, ik heb de brochure niet (meer). Wat de verlichting betreft : ik had de schakelaar op automatisch staan, dus ik kan mij hieromtrent niets herinnreren.

wederom een goeie oplossing. Bel eens naar de dealer.............. :wacko:

Bij mij was het één van de weinige zaken die wel werkte.

Vreemd dat dit niet werkt bij u. Ik dacht dat je dit zelfs kon dimmen of heel helder instellen. Misschien ook een electronica probleempje aanwezig ? Hopelijk niet.

Veel geluk met uw GLX

Altijd weer positief die @jopsa (Wappie1)

Speciaal voor @Johanegrandlandx en Niels van Hoorn diev 'm vermoedelijk nog niet goed -genoeg- kennen : hieronder een filmpje met daarin de nog jonge @jopsa (we noemen hem sinds kort hier Wappie1) :

Terug
Naar boven