• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Shootje gedaan met de C limo

Kadett91

Post weinig
Was mooi weer, dus even snel de kadett gewassen en de biesbos in voor fotos king:

IMG_6188.jpg

IMG_6184.jpg

IMG_6181.jpg

IMG_6168.jpg

IMG_6165.jpg

IMG_6160.jpg

IMG_6158.jpg

Vondt ze wel geslaagd voor even een snelle shoot :) tevens het restauratie project geupdate met wat nieuwe fotos.

Als iemand nog een zwarte plaat voor tussen de achterlichten heeft, en chrome raamlijstjes hou ik me aanbevolen :angel

origineel gepost door Kadett91

Als iemand nog een zwarte plaat voor tussen de achterlichten heeft, en chrome raamlijstjes hou ik me aanbevolen :angel

heb wel zo'n zwarte plaat, niet heel netjes.

verder een hele mooie auto op een hele mooie plek in NL!!

Thnx ! Ja biesbos is zeker een erg mooie plaats ! Mooi om tevaren en terijden !

@Redp: welke kant, bij de hippies of die witte aero ?

@Vinci: Gewoon doen, ben van een E naar een B naar een C gegaan en geen spijt :D

Velgen mankeren niets, alleen hou van 3delige velgen vandaar.

Deze velgen gaan of in de verkoop of ik hou ze voor de winter.

heb al U2U gestuurd naar Kadett91 maar tot nu geen antwoord dus hier misschien iemand die weet hoe breed de sr velgjes zijn?

Ik laat de mijne straks verbreden maar zou graag de maat van deze velgen weten, wil ze namelijk niet té breed hebben...

Terug
Naar boven