• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Shop request: Caddy

Vette bak man!

Kan je heeeeeule mooie dingen mee doen.

De vw-guru op de plaatselijke sloop heeft er een complete bar achterop staan, die caddy is ook wel bekend van de automaxx reclame en meetings. Die vent weet alles van vw, en heeft ook een hoop liggen...

ghehehe

stoer ding,, k heb er ook wat aan geshopt,, voorkant en zijkant bijgewerkt, nieuw grilletje en koplampen wat anders,, en verlaagd natuurlijk:

caddy.jpg

ghehehe

stoer ding,, k heb er ook wat aan geshopt,, voorkant en zijkant bijgewerkt, nieuw grilletje en koplampen wat anders,, en verlaagd natuurlijk:

caddy.jpg

Hey goos! jij hier ook nog!!

Doe is een nette dan..? ;) :angel

Nice Camber work, of ging dat perongeluk :P

Hey goos! jij hier ook nog!!

Doe is een nette dan..? ;) :angel

Nice Camber work, of ging dat perongeluk :P

[rquote=1833184&tid=139784&author=Fearless]Vette bak man!

De vw-guru op de plaatselijke sloop heeft er een complete bar achterop staan, die caddy is ook wel bekend van de automaxx reclame en meetings. Die vent weet alles van vw, en heeft ook een hoop liggen... [/rquote]

Tnx!

Kon niet achter blijven met al die matzwarte cruzers die er nou al rond rijden... ;)

En waar is die sloop..?

Er komt geen bar op, dat laat ik wel aan de ophanging verhogers over ;)

[rquote=1833184&tid=139784&author=Fearless]Vette bak man!

De vw-guru op de plaatselijke sloop heeft er een complete bar achterop staan, die caddy is ook wel bekend van de automaxx reclame en meetings. Die vent weet alles van vw, en heeft ook een hoop liggen... [/rquote]

Tnx!

Kon niet achter blijven met al die matzwarte cruzers die er nou al rond rijden... ;)

En waar is die sloop..?

Er komt geen bar op, dat laat ik wel aan de ophanging verhogers over ;)

Ow zon bar!!!!

hahaha!

Dacht al, zon lampen rollbar :P

Maar kende deze jah, zal hem van de week is opzoeken!

Heb je een adres?

Ow zon bar!!!!

hahaha!

Dacht al, zon lampen rollbar :P

Maar kende deze jah, zal hem van de week is opzoeken!

Heb je een adres?

Adres moet je ff googlen, weet ik zo nie...:P

Rondweg volgens mij. Kom er dagelijks maar adres heb ik niet hahaha

Ik zou op die Caddy nog wel een mooie voor en achterbumper maken van een Rvs gepolijste buis.

Daar mooi de knipperlichtjes in verwerken. Lijkt me beter als geen bumpers er op bij een aanrijding

Adres moet je ff googlen, weet ik zo nie...:P

Ik zou op die Caddy nog wel een mooie voor en achterbumper maken van een Rvs gepolijste buis.

Daar mooi de knipperlichtjes in verwerken. Lijkt me beter als geen bumpers er op bij een aanrijding

[rquote=1833359&tid=139784&author=Fearless]Adres moet je ff googlen, weet ik zo nie...:P

Daar mooi de knipperlichtjes in verwerken. Lijkt me beter als geen bumpers er op bij een aanrijding[/rquote]

Ben niet van plan om iemand aan te rijden :S :P

Maar er komen weer mooie chome bumpers aan:

dsc04226y.jpg

[rquote=1833359&tid=139784&author=Fearless]Adres moet je ff googlen, weet ik zo nie...:P

Daar mooi de knipperlichtjes in verwerken. Lijkt me beter als geen bumpers er op bij een aanrijding[/rquote]

Ben niet van plan om iemand aan te rijden :S :P

Maar er komen weer mooie chome bumpers aan:

dsc04226y.jpg

Oehhh das ook een sexy ding.

Had eerder altijd ook schik van zon Caddy, laag en leer er in en een leuk kleurtje. Altijd mooi

Oehhh das ook een sexy ding.

Had eerder altijd ook schik van zon Caddy, laag en leer er in en een leuk kleurtje. Altijd mooi

[rquote=1833394&tid=139784&author=Fearless]Oehhh das ook een sexy ding.

Had eerder altijd ook schik van zon Caddy, laag en leer er in en een leuk kleurtje. Altijd mooi[/rquote]

Heb er nu Golf 2 Rallye stoeltjes in, maar komt waarschijnlijk een mooi bankje in ;)

Alleen ff kijken wat mooi is en past, mag lekker retro zijn king:

Terug
Naar boven