• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

shops van rabbit

rabbitopc

Post vaak
aangezien er gevraagt werd wat wij evt. met deze auto konden ben ik gister 4 uur bezig geweest en heb daarna ipv de shop op geslagen hem per ongeluk verwijdert.

dus ben vandaag opnieuw begonnen hier het resultaat

bij de vorige shop was de neus iets mooier met een tigra a voorbumper maarja die heb ik niet meer :(

lambo wielen

verbouwde side skirt

astra voorbumper

astra koplamp

focus st achterspoiler

div. delen carbon

lambo oranje kleur

verlaagd

div delen weg gecleaned

Fiat-500oranjeklaarcopy.jpg

origineel gepost door CarloZz

kijk...zo kun je hem mooi vergelijken en hij is goed gelukt! de koplamp zit erg erg mooi in en ook de bodykit is netjes geworden. ben alleen niet helemaal zeker over de velgen...kwestie van smaak denk ik.

cheersking:

op mun eerste shop had ik mooiere wielen chrome en die had ik dan ook oranjerood gemaakt met carbon effect erdoor was heel apart.

alleen de voorbumper klopt niet helemaal de wielrand ben ik vergeten aan te passen :D zag ik net

ook een keer een cartoon shop geprobeert ook leuk om te doen :thumbup

orgineel kadett e gsi met zender bodykitt

kadettzg2.jpg

shop

kadettzg2copy.jpg

Terug
Naar boven