• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show daily Ride ander merk

hoe ik dat kan?

goede vrienden hebben die me voor weinig een leuke motor kunnen regelen,

en een golfje opzoeken via marktplaats, die straks nog oldtimer gaat worden ook.. :angel

hoe ik dat kan?

goede vrienden hebben die me voor weinig een leuke motor kunnen regelen,

en een golfje opzoeken via marktplaats, die straks nog oldtimer gaat worden ook.. :angel

[rquote=1894807&tid=144365&author=Emiel-Manta]Hey man, haha nee helaas!

bekende van me wel, met die lage mat grijze passat 35i op verbreed g60 staal!

eerst volgende vw meeting is de klein maar fijne brabant/limburg meeting van vw forum, dat organiseren 2 bekenden van me!

en daarna de meeting bij Nobis Asten ;)

Verder ben ik er nog niet zo over uit, heb 't al zo druk :P[/rquote]

Gert jan toch ? :P Pfie brabant leuk stukkie kachelen :P wanneer zijn die dan ? misschien dat we hier uit apeldoorn nog ff met wat vw's komen kieken dan :P

[rquote=1894807&tid=144365&author=Emiel-Manta]Hey man, haha nee helaas!

bekende van me wel, met die lage mat grijze passat 35i op verbreed g60 staal!

eerst volgende vw meeting is de klein maar fijne brabant/limburg meeting van vw forum, dat organiseren 2 bekenden van me!

en daarna de meeting bij Nobis Asten ;)

Verder ben ik er nog niet zo over uit, heb 't al zo druk :P[/rquote]

Gert jan toch ? :P Pfie brabant leuk stukkie kachelen :P wanneer zijn die dan ? misschien dat we hier uit apeldoorn nog ff met wat vw's komen kieken dan :P

Jep Gertjan en Leon hebben hem vorig jaar gebouwd om de carbagerun van toen te rijden,

Inmiddels is 't ding van eigenaar gewisseld, en loop hij rond hier in Uden. (ook een bekende van me)

Vandaar dat k wist dat 'ie daar ook geweest was!

17 April:

9 & 10 Juli:

en de datum van Nobis Asten is nog niet bekend, of ik ben scheel en kan 'm in de gauwigheid niet vinden :P

Jep Gertjan en Leon hebben hem vorig jaar gebouwd om de carbagerun van toen te rijden,

Inmiddels is 't ding van eigenaar gewisseld, en loop hij rond hier in Uden. (ook een bekende van me)

17 April:

9 & 10 Juli:

en de datum van Nobis Asten is nog niet bekend, of ik ben scheel en kan 'm in de gauwigheid niet vinden :P

[rquote=1895459&tid=144365&author=Emiel-Manta]Jep Gertjan en Leon hebben hem vorig jaar gebouwd om de carbagerun van toen te rijden,

17 April:

9 & 10 Juli:

en de datum van Nobis Asten is nog niet bekend, of ik ben scheel en kan 'm in de gauwigheid niet vinden :P[/rquote]

haha jah die carbagerun wagen was zo'n beetje men inspiratie voor men eigen passat haha :P Heb em ook idd tekoop zien staan.. 2000 euro meende ik dat ie vroeg ?

Die meets ga ik ff voorleggen bij men vw maten.. ff zien of we met een leuk groepje derheen gaan :thumbup

[rquote=1895459&tid=144365&author=Emiel-Manta]Jep Gertjan en Leon hebben hem vorig jaar gebouwd om de carbagerun van toen te rijden,

17 April:

9 & 10 Juli:

en de datum van Nobis Asten is nog niet bekend, of ik ben scheel en kan 'm in de gauwigheid niet vinden :P[/rquote]

haha jah die carbagerun wagen was zo'n beetje men inspiratie voor men eigen passat haha :P Heb em ook idd tekoop zien staan.. 2000 euro meende ik dat ie vroeg ?

Die meets ga ik ff voorleggen bij men vw maten.. ff zien of we met een leuk groepje derheen gaan :thumbup

mijn daily;

28 inch lichtmetaal, 24 versnellingsbak, led verlichting! impressive specs...:D

1264257888gr_batavus-socorro-deluxe-heren-720.jpg

Jep, met staaltjes was de vraagprijs 2000 inderdaad!

Maar hij heeft 'm geruild, voor een oude swift gti, meer weet ik er ook niet over ;)

Kijk maar even wat jullie doen! Wie weet spotten we ons daar wel ;)

Jep, met staaltjes was de vraagprijs 2000 inderdaad!

Maar hij heeft 'm geruild, voor een oude swift gti, meer weet ik er ook niet over ;)

Kijk maar even wat jullie doen! Wie weet spotten we ons daar wel ;)

ok,

Dan ook een plaatje van mijn werkpaard.

Plaatje is afgelopen vrijdag geschoten.

Mocht een projectje halen in het land.

er zijn tijden geweest dat je echt niet blij werd als je met een aanhanger op weg moest.

moet zeggen valt nu best wel mee.

setje.jpg

ok,

Dan ook een plaatje van mijn werkpaard.

Plaatje is afgelopen vrijdag geschoten.

Mocht een projectje halen in het land.

er zijn tijden geweest dat je echt niet blij werd als je met een aanhanger op weg moest.

moet zeggen valt nu best wel mee.

setje.jpg

Terug
Naar boven