• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

show hier je 2.0L 16 klepper

Ja dat klopt inderdaat, maar zoals bekent is pas een 16v met lexmaul eigenlijk niet, maar ik heb eeb nieuwe aangepaste motorsteun gemaakt zodat het blok netjes recht hangt, en de lexmaul past, die gaat er volgende week op.

Ik heb het blok in 2 dagen ingebouwd en toen al gaan rijden, en nu komt de afwerking, de bedrading en het blok recht hangen

XE.jpg

He d-kadetje, als je die lexmaul echt goed wilt plaatsen en de motor recht wilt hangen moet je een stuk uit je tussen schot halen wat je binnenste schijdt met je motorruimte, heeft een kameraad van me ook gedaan.

Vitrine zou het mooist zijn he :o

Maar nee gaat er gewoon met uiterst mooi weer in knallhu ....

Duzzz zal ook wel nie bijzonder veel zijn maaja ..

p10100011aj8.jpg

Dit is de 2.0 16V die mijn broer is z'n corsa had hangen, alleen was corsa het er niet mee eens, scheurde uit elkaar en is helaas naar zijn laatste roestplek gebracht. :cry Blokkie ligt nu te w8ten tot hij in de c-kadett station gehangen wordt.:sleeping

Origineel gepost door mieke

p10100011aj8.jpg

Dit is de 2.0 16V die mijn broer is z'n corsa had hangen, alleen was corsa het er niet mee eens, scheurde uit elkaar en is helaas naar zijn laatste roestplek gebracht. :cry Blokkie ligt nu te w8ten tot hij in de c-kadett station gehangen wordt.:sleeping

misschien wil mijn broer het blok verkopen, iemand intresse?

heren mag ik aub heeeeeel even offtopic gaan :D...dank u!!!king:

wel vet allemaal die blokjes zo en vooral als ze in een corsa of tigra hangen..maarrrrr:

er komen steeds meer corsa'tjes en tigra's met een 2.0 16v, maar laten jullie je auto's ook opnieuw keuren (rdw, op kenteken) of gewoon knallen met die bak? Heb zelf ook plannen, maar hoor de gekste verhalen waar je bang van word. Hoe zit da bij jullie? :hmmz

ps: hoeft geen ellenlange discussie te worden, alsjeblieft niet! :wors

Likkebaardend om naar te kijken allemaal:thumbup

Zitten een paar hele mooie tussen.

Maar waar zijn nu de RWD 16v's

Daar zijn er toch ook zat van:angel

Origineel gepost door tcat

Likkebaardend om naar te kijken allemaal:thumbup

Zitten een paar hele mooie tussen.

Maar waar zijn nu de RWD 16v's

Daar zijn er toch ook zat van:angel

zie mijn post hierboven;)

Origineel gepost door tcat