• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

show hier je 2.0L 16 klepper

Origineel gepost door Fabfab

Dat geluid toen die voorbij kwam was echt vet!!

Je voelde de druk van de uitlaat gewoon in je lichaam.

Echt een tof bakkie geworden.

Dat valt nou ook wel weer mee:P, bij tractorpulling voel je druk jah, maar 2 liter blokje valt wel mee:vertag

Nee is nog niet gemaakt, maar ik heb er alleen mee bij ons over het industrieterein gereden.

Hier trouwens de corsa 16v van Fabfab

52nzngk.jpg

:thumbup:thumbup:thumbupEr moet nog aardig wat aan gebeuren als ik er weer tijd voor heb. De meeste draden moeten netjes verlengd worden en worden omgelegd.

vandaag mijn auto een kleine beurt gegeven

dus heb ik ook maar effe een foto gemaakt van mijn 20 16v

23092007264up7.jpg

oja er zit een k&n inlegfilter in

23092007265vh5.jpg

dat zal idd wel een kitcar zijn:sleeping

trouwens, heb je er meer fotos van febe, dit is natuurlijk wel het summum van de hier geplaatste fotos.

groeten

schiet is op man, help hem anders even:jerry

die kitcars kun je zo perfect maken he, en op het circuit kun je mooi zien wat het teweeg brengt.

een gewone auto kun je ook verbouwen maar hier is alles voor te krijgen of dusdanig aan te passen dat het gewoon f1 techiek is in feite.

groeten

Foto's genoeg...

Van 't begin tot aan het eind, 2 jaar lang foto's gemaakt, wel een paar-honderd.

Zal binnenkort nog wel een paar mooie plaatsen. :D

Overigens, véél hulp gehad van 't forum, technische vragen, schema's, onderdelen...

Waarvoor mijn dank! Hulde! :thumbup

Origineel gepost door youri_corsa_gsi

:hmmz was ff op visite en werd de auto ingepraat :D..............................:o ..allemachtug rap corsa'tje!

Terug
Naar boven