Zo he!
Aangezien het sinds zaterdag hier zo'n beetje aan 1 stuk door geregend heeft, dacht ik vanavond om 21:30: Eens even kijken of de Ascona goed droog is gebleven van binnen. (goeie test). Zondagavond nog stiekum een klein stukje gereden ondanks de kapotte waterpomp, en toen viel het me al op dat de hele boel beslagen was van binnen.
Dus ik trek die deur open...

:swear:swear:swear

cry:cry
Staat er gewoon 2 cm water in de auto aan de bestuurderskant! Ik sloeg gelijk helemaal in de paniek! Als die nog niet rot was (en dat was die niet), dan wordt ie dat nu wel!
Ik zag ook gelijk de boosdoener. Het was niet de regen. Omdat de waterpomp twijfelachtig was, en we toch 120 km naar huis moesten rijden, hebben we van de vorige eigenaar een 10 liter jerrycan met water meegekregen, en die had ik voor nood achter de stoel laten staan... Er zat niet veel meer in, ding is dus lek :argue:argue:swear:swear:fy1 GRRR.
Ik heb zo goed en kwaad als het ging met een badhandoek het water eruit gehoost, en daarna de dorpel eraf gehaald, gordel los, en zo goed en kwaad als ging de vloerbekleding omhoog gehaald. Vilt matten eruit en een alle kranten die ik maar bij het oud papier kon vinden eronder gepropt. Ik durf geen raampje open te laten staan, dus ik hoop dat het zo toch nog wat opdroogt.
Echt pech. Ik had zojuist ook een tijdelijk droog onderkomen voor hem geregeld waar die morgen heen zou gaan. Ik zit er nu over te denken om morgenavond toch ff de bestuurdersstoel eruit te halen, zodat de mat helemaal omhoog kan, en er dan ff zo'n gamma-kacheltje in te zetten de hele avond met de ramen op een kiertje..
Balen zeg.. nu maar ff een borreltje voor de schrik