• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je ascona

Nou dat is die van mij dus, wel zelf gedaan (oud topic)

ascona-2zonder.jpg

ascona-3zonder.jpg

ascona-4.jpg

Bijzonderheden: 2,2 met 2.0 kop en injectie, 5-bak, recaro interieur met aangepaste achterbank, 55mm verlaagd, ophanging aangepast, gordels achterin en 7J ATS velgen

Aanschouw! mijn Ascona 1.9 SR:

sr01.JPG

sr02.JPG

sr03.JPG

sr04.JPG

sr05.JPG

Momenteel staat hij er zo bij.... :cry

Wiel.JPG

Bijzonderheden: niks... oja, rechter zijspiegel eraan :D

Oorspronkelijk gepost door mantamafkees01

Heeeeeej Bekkeman, wat zag ik op de achtergrond? Kratje Grolsch? Een echte Achterhoeker! :thumbup

Jazeker! Niet alleen handig om op te drinken :thumbup haha

Oorspronkelijk gepost door henk 400rr

Ik zie alleen maar gras?

sjezus kan die foto wat kleiner :o

Ja dat kan wel Sorry. maar dan moet ik dat allemaal weer hosten had ik ff nie veel zin in. Volgende keer beter.

dit is mijn 12S, hier is ie wel nog nie verlaagd. de rest heb ik zelf geretaureerd en opgezet zoals hij zo'n 25 jaar geleden kon getuned zijn. motortje loopt nog de volle 60pk's, voor mij zeker voldoende. hopelijk kun je mijn foto's zien.

JO1.jpg

JO2.JPG

JO3.JPG

beste bekkeman of harm

kun je effe mijn foto's doorsturen

je weet wel die 12S in het grasgroen metalic met die zwart/polierde ats ster 13x8 velgen

dank u

Dit was mijn eerste Ascona, had ik 2 jaar geleden gekocht voor iets meer dan 200 euro (met nog 3 maanden APK!) Was een keiharde auto, behalve de kriksteunen. Verder alles roestvrij. Alleen zat-ie wel vol met deuken, lak aan de achterkant was verweerd, bekleding smerig en stoelvulling verteerd, hemel kapot, en ga zo nog maar ff door... Die heb ik dus weer verkocht! Technisch was ie trouwens wel prima, had 'm van de 1e eigenaar (geb. 1919) en had pas 119.000 gelopen!

134143.jpg

134144.jpg

134146.jpg

134147.jpg

134148.jpg

En dit is mijn nieuwe. In november gekocht van de 2e eigenaar, had op dat moment 66.500 originele kilometers! Hij is tot in de puntjes origineel en in showroomstaat. De plaatselijke Opeldealer heeft 'm al gevraagd voor als hij een keer een autoshow heeft. Ik laat hem ook helemaal origineel, vind het zonde om hem te verbouwen!

2898443.jpg

2898444.jpg

2898447.jpg

2898450.jpg

2898457.jpg

2996169.jpg

Terug
Naar boven