• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je ascona

Origineel gepost door peter12

nu snap ik hem !

p30100011hq.jpg

haha een bekenden 1 :kewlpics:thumbup

hier die van mij,

ascona4edit.jpg

ascona1edit.jpg

moet nog verlaagd worden, en ja die spoiler gaat eraf, andere achterklep staat al in de primer.

Origineel gepost door tonnie

moet nog verlaagd worden, en ja die spoiler gaat eraf, andere achterklep staat al in de primer.

:thumbup was wel makkelijk voor het picknicken :hmmz

hier die van mij,

ascona4edit.jpg

ascona1edit.jpg

Ohh........ ik dacht al een ascona WRX ofzo;):P:P:jerry

nee. origineel 1.9n automaat, nu 2.0s 5-bak, andere achterklep bijna in de lak.

Jij hebt wel dezelfde kleur als mij dacht ik (saphire blauw), alleen jij hebt nog mistlampen voorop de ascona.

Ik ben nu aan het sparen om hem volledig over te spuiten in dezelfde kleur, binnenkort wordt hij nog verlaagd (ben aan het dubben, 40, 50 of 60 mm verlagen) en met de tijd een 2.4 blok, als ik daar een beetje gunstig aan kan komen.

shit , sorry koekie was even in de war met Toes, hoe is het trouwens gesteld met de gt/r, nog in de wachtstand of al weer in de reparatie?

shit , sorry koekie was even in de war met Toes, hoe is het trouwens gesteld met de gt/r, nog in de wachtstand of al weer in de reparatie?

vroeg ik me ook al af is ie al gespoten?

Hij is uit de wachtstand,even weer wat aan doen en dan kan die dit jaar weer mee naar de meetings....wel in een matgrijs kleedje;):P

hier die van mij,

ascona4edit.jpg

ascona1edit.jpg

mag je met zo'n vleugel 8erop ook opstijgen bij schiphol?:P

andere achterklep zit er al op, ben zelf gaan spuiten en het ging goed tot dat de blanke lak erop ging, dus toch maar naar de spuiter brengen.

Ben nu rond aan het bellen voor complete verlagingset ( veren en schokbrekers 60 mm ) maar het schijnt dat er toch moeilijk aan te komen is.

vanavond rond veenendaal een oranje ascona gespot

had zwarte motor kap etc

ik seinde nog @ vrachtwagen

iemand van hier?

Origineel gepost door pascalab

Kijk zo was ie toen ik 'm nog had....

Ik heb deze auto bijna 5 jaar gehad en toen ik 'm kocht was alles origineel. Er zat toen een 1.6s in met een 4 bak. Deze is later vervangen door een 2.0s uit een rekord. Daarna hebben we 5 bak en de achter as van een manta b gsi er onder gezet (daarom steken de achter wielen 3 cm meer uit dan de voorwielen). De voorremmen zijn toen vervangen door schijven en remklauwen van een kadett gsi. We hebben er toen ook een complete simons sport uitlaat onder gezet met een aangepast uitlaatspruitstuk van een rekord 2.0s. De wielen zijn borbet A 's. Ook hebben we de auto 5,5 cm verlaagd (jamex). De koplampen zijn toen vervangendoor H4 lampen ( en als je goed kijkt zie je dat de ene van bosch is en de ander van een ander merk is .....)

10007328nz.jpg

maar zeg nu eerlijk, dit is toch mooier dan geel met zwart.....

100007222st.jpg

Hier mag je 50 km/h...

Tja, in geel zwart is hij best Tof...

maar in de "orginele" kleur erg mooi...:thumbup

Terug
Naar boven