• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je ascona

hellas zijn gewoon nog te bestellen hoor,ook kappen maar dan moet je direct contact leggen met hella.heb er gister 4 besteld.

origineel gepost door manta19sr

hellas zijn gewoon nog te bestellen hoor,ook kappen maar dan moet je direct contact leggen met hella.heb er gister 4 besteld.

Had v d week Hella gemaild maar die hebben ze niet meer in hun assortiment.

Hoe bestel jij ze?

De hella's rally 2000 die ik heb, worden al heel lang niet mer geproduceert dus die zijn moelijk te vinden!

Ik had geluk, vond ze op marktplaats!

ja ik heb ook gemaild maar ze hadden ze inderdaad niet meer in het assortiment. op mp zag ik er wel een paar staan... maar veel niet compleet

Dit is de mijne (met het dashboard probleem):)

Foto-MHEKXJGN.jpg

Foto-VKF3IX6N.jpg

Ik heb nu een zwarte grille en die lelijke sticker op de achterklep is ook weg. Ik moet alleen nog doorzichtige knipperlichtglaasjes hebben. Weet iemand waar ik die goedkoop kan krijgen?? Of kun je ook gewoon het glaasje eruit halen en een oranje peertje erin draaien?

dat heb ik ook, glaasje eruit en een oranje lamp erin....dat laatste heb ik niet en dat is nogal fel. even doen nog.

Ziet er nog goed uit!

Ja precies

Ik wil misschien ooit een keer verlagen en atsjes erop maar voor de rest blijftie origineel. Ook van binnen isie in uitstekende conditie dus daar wil ik niet veel meer aan doen.

Terug
Naar boven