• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je ascona

ja de stijlen heb ik zelf zwart gemaakt

de klinken komen van een manta, zijn orgineel zwart , en met ribbels zoals de chrome ook hebben

Ik kwam een oude foto tegen van de mijne. Heb hem maar even op de scanner gegooid.

Afbeelding22.jpg

Mijn Ascona een 1984-er 1.6D Touring! :D

SNC10173.jpg

SNC10176.jpg

We zijn er bijna... o/ We zijn er bijna o/

SNC10177.jpg

Km-stand wisseling naar 135.000:

SNC10178.jpg

En daar zijn we dan! :D Thuis aangekomen na een lange trip :P

SNC10186.jpg

Was een lange dag, haha :P Die VW op de laatste pic is mijn huidige auto... Ik zeg het er maar ff bij, dan weten jullie iig waarom hij erop staat :P

Ascona rijdt prima, heb je zeker een goede deal aan gedaan :)

[rquote=1908113&tid=14861&author=McLambo]@RogierAtje : die 15" ATS velgen zijn echt de perfecte velgen voor onder een B-Ascona.

helaas zie je ze zelden tot nooit op MP staan. [/rquote]

Zover ik weet word er heel af en toe bij ATS een aantal sets in de juiste maat geproduceerd!

Het is echt een kwestie van mailen en goed in gaten houden.

Mail naar de fabrikant ATS in Duitsland.

Voor een B Ascona en Manta is de juiste maat 15 inch 7J ET 13 en dan met 195x55x15

Heb een Ascona 1.9n.

2 jaar geleden gekocht door ons pap, van een oud opaatje. Nu hij een BMW 525e uit '83 heeft, heb ik deze overgekocht.

Ondertussen SR uitgevoerd (stuur, dash, wielen) en nodige werk aan verricht.

Van 't weekend nog koppeling vervangen, popnagels van de plaat zaten al in het huis ingesleten, was dus hard nodig...

IMAG0182.jpg

IMAG0189.jpg

IMAG0186.jpg

Omdat 't kan hier staat m'n Ascona-C 1.6D uit 1984 tussen m'n collectie :)

SNC10352.jpg

Motorruimte beetje schoongemaakt met dasty, nog beter gedaan later na de foto :)

SNC10207.jpg

En 't mooiste nog wel de wieldoppen:

SNC10220.jpg

@ACC wrote:hey

deze is de mijne. hij is van 1987.

zijn er hier nog cabrio's gekend?

accside2.jpg

ascicaravan.jpg

Camping Op Dem Deich in Luxemburg!!!!!!!Op deze camping ben ik 9x geweest!Bij Vianden dus!

@McLambo wrote:@Martin 2.0S wrote:Ik kwam een oude foto tegen van de mijne. Heb hem maar even op de scanner gegooid.

Afbeelding22.jpg

Is dit kleurcode 500?

Ja, dat is 500. Op de gescande foto lijkt het wat flets, maar in werkelijkheid is het knalrood

DSC_0015-1.jpg

@stevie1979 wrote:

ascona002.jpg

toch wel weer wat anders dan een 400 spoiler der onder z'n lipje, maar ik vind het hem wel erg leuk staan... mag ik vragen wat de naam van dat lipje is? :hmmz

groeten joey

Terug
Naar boven