• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je ascona

dit is mijn ascona

een 81er SR 1.6 op lpg

P1010017-3.jpg

P1010023-1.jpg

Vandaag samen met een kennis haar Ascona Cabrio Keinath uit de stalling gehaald.

Uiteraard heb ik m gereden,was een voorwaarde :jerry

hier even een fotootje.Denk dat er zoals deze geen tweede rondrijdt in NL,kijk maar eens naar de bumperset en de de dorpels,exclusief voor de Keinath,die toch wel heel anders is als de bekendere Voll/Hammond&Thiede

GroteFoto-3DFFVWLV.jpg

ooit wel ja.

ze houd m aan zolang ze er nog gebruik van maakt,daarna ben ik de eerste gegadigde,en al moet ik er een lening voor afsluiten,ik wil deze auto hebben!

Hier mijn Ascona C Sre uit 1984. Misschien kennen een aantal van jullie hem wel omdat hij even van Ghanz is geweest.

Afgelopen weekend heb ik hem gepoetst met Cartec geel en groen perfect polish. Dus hij glimt weer als een tiet!

De achterlichten had ik al donker gemaakt (weet dat het afkeur is.. ;) ) en nu heb ik ook de koplampen donker gemaakt. Oja, de bumpers en stootstrips heb ik zwart gespoten want die waren ook lelijk.

Eerder had ik al een grote beurt gedaan en het wiellager linksvoor vervangen. Ook heb ik de achterdemper vervangen voor een rechte pijp omdat de demper toch lek was.

De Borbet A wielen heb ik er onder vandaan gehaald en vervangen voor Ronal velgen 7,5x16 met et25. Staan lekker breed dus.

De spiegelkappen heb ik meegespoten in de kleur, die waren verweerd.

Hier wat foto's:

GroteFoto-GP8UAOHZ.jpg

GroteFoto-ZATGM4KV.jpg

Foto-E4JQLFEW.jpg

heb het niet zo voor c's maar je hebt er zeker iets mooi van gemaakt!

wat ik me nu afvraag. Scheelt dat veel in geluid met een rechte pijp als achterste uitlaat?

Afgelopen tijd weer wat details verbeterd! :D

Keienvanger vernieuwd,spoiler geplaatst voorkant en de SR striping terug geplaatst!

Afbeelding204.jpg

Afbeelding216.jpg

:kewlpics

@asconaBB wrote:super nette ascona zo moeten ze zijn , kleur ook perfect :thumb

misschien nog n keer SR spiegels er op

Hoe zien die eruit dan?

Sta altijd open voor verbetering!!

Tnx

Terug
Naar boven