• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Astra Deel 2

vouvxdzm8yahfqju908rjswy8z4iaxpn.jpg

gister deze gekocht opel astra g station 1.6 16v z16se uit 2004

Technisch gezien is deze niet van mij...maar ik heb wel (bijna) dezelfde besteld.... en nu maar wachten.

Op de foto is een Ultimate te zien. Met dus een pano dak, 18" wielen en electrisch verstelbare stoelen. Ik heb een GS line besteld, met 17" zwarte wielen en zonder panodak en electrische stoelen. Alle andere opties heb ik er wel bijgedaan.

ag4n0bshljfegqdm2tt1jc76xr84quq5.jpg

Hallo Leden,

Ik ben sinds eergister voor het eerst trotse eigenaar van een Opel Astra Sports Tourer uit 2017. De auto is met bijna alle denkbare opties uitgevoerd behalve de gekoelde stoelen (daar heb ik later nog wat vragen over). Helaas moet ik nog even een paar dagen wachten tot ik hem in ontvangst kan nemen want er moesten nog nieuwe bandjes en een trekhaak onder en tot die tijd staat hoi bij de Opel dealer. Hier alvast een paar fotos.

Groetjes,

Rick
ew2s1ps416w0n632nowgyxo15q4uvire.jpg
ia1tbqylv4mqme6kioduhncv46yoh3vw.jpg
7gr042d7xr930xv96qhua120v65o3oh9.jpg
0itzqc0iwzddr8t1ushra7qj5d1h8auc.jpg
m7grrm4tktnxwj3rj6yr8v0hqpocu24h.jpg
of606t6hj4himgtob88naqz6w1rn5isb.jpg

[quote quote=18468364]Technisch gezien is deze niet van mij…maar ik heb wel (bijna) dezelfde besteld…. en nu maar wachten. Op de foto is een Ultimate te zien. Met dus een pano dak, 18″ wielen en electrisch verstelbare stoelen. Ik heb een GS line besteld, met 17″ zwarte wielen en zonder panodak en electrische stoelen. Alle andere opties heb ik er wel bijgedaan. [/quote]

Mooie wagen om te zien. Wel dapper om met de huidige brandstofprijzen nog een nieuwe benzine auto te kopen. Ik had denk ik nog tot volgend jaar gewacht op de elektrische variant. Maar leuk vooruitzicht in ieder geval. Veel plezier met ophalen.

[quote quote=18472908]

jabberwock wrote:
Technisch gezien is deze niet van mij…maar ik heb wel (bijna) dezelfde besteld…. en nu maar wachten. Op de foto is een Ultimate te zien. Met dus een pano dak, 18″ wielen en electrisch verstelbare stoelen. Ik heb een GS line besteld, met 17″ zwarte wielen en zonder panodak en electrische stoelen. Alle andere opties heb ik er wel bijgedaan.
Mooie wagen om te zien. Wel dapper om met de huidige brandstofprijzen nog een nieuwe benzine auto te kopen. Ik had denk ik nog tot volgend jaar gewacht op de elektrische variant. Maar leuk vooruitzicht in ieder geval. Veel plezier met ophalen.[/quote]

Ik heb hem niet gekocht, maar private lease. Brandstof is helaas wel een ding, maar ja. Maar ik kom van een andere lease auto af die ik in januari moet inleveren, dus nog een jaartje wachten was ook geen optie.

Nu inmiddels 10 jaar later mijn 2e Astra sportive in dé kleur e-266 uit 1993 met slechts 120dkm op de teller.

v2sibn9z9dclykum2haaxqhelalok686.jpg

Altijd spijt gehad van de verkoop van mijn vorige: :cry:

gvwhuk3b2qy8o6zak1rq4gbb9evhdbh0.jpg

Binnenkort misschien maar eens een nieuw verbouw topic starten. :yes:

d5jejtwd2vhzcagahzqrtpyf7eulntgt.jpg

Sinds november ben ik de trotse eigenaar van deze Opel Astra L Hybride. Mijn ervaringen tot nu zijn positief. Maar ook wel een aantal negatieve punten. Belangrijkste positieve punt is dat de auto echt geweldig rijd. Mijn vorige auto was een BMW serie 1. Misschien een leuk idee voor 2024 om eens een meeting / tour te organiseren met Astra L rijders.

<p style="text-align: left;">
lmxl97o6lsensmjzq9b04zzz6yom6btu.jpg
</p>

Hier mannen mijn Astra GSI uit 1993, hij is bijna weer jarig :hear: Wordt tijd voor mooi weer mag hij weer buiten komen spelen.

Terug
Naar boven