• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

show hier je big opel

Foto's van mijn C-Commdore 2,5 E Berlina

Commo2.jpg

Afb057.jpg

Commo1.jpg

Orgineel met nog (net) geen ton op de teller, elektrische ramen en schuif-kanteldak, c.v., hoogteverstelling op stuur en stoel.

Als er nog iemand materiaal voor de volgende opties heeft liggen hoor ik het graag :

- Toerenteller

- El. kofferdekselontgrendeling

- Stoelverwaming

- Automatische hoogteregeling achter

BVD

Emiel

Origineel gepost door commodore

mooi ding! een van de laatste of niet? was je ook toevallig op IJsselstein?(weet niet meer zeker) :wors

Dank je.

Volgens mij zijn ze t/m 1985 gemaakt, maar zijn ze (zeker de laatste jaren) eigenlijk niet zo heel veel verkocht

Nee, ik was niet op IJsselstein. Ik weet niet wanneer dat was, maar ik heb 'm ook nog niet zo heel lang.

Hmmm, Commodore, Diplomat, Rekord...Big Opel..:hmmz

Beetje vanalles eigenlijk...in ieder geval wel BIG ! ! ! :thumbup

Afbeelding328.jpg

HoldenHKKingswood19685.jpg

Dit is mijn B commodore 2,8 GS Coupe uit 1972:D

Er zit gas in en hij is nog lekker origineel:thumbup

272444595.jpg

272444384.jpg

272444391.jpg

272444395.jpg

272444396.jpg

272444399.jpg

hij heeft natuurlijk wel enkele plekjes maargoed hij is ook 35 jaar oud:)

Ik heb al eens eens foto's geplaatst van mijn Rekord, maar deze verdwenen iederekeer weer. Heb ze nu op mijn eigen webspace geplaatst, en ze moeten dus nu niet meer verdwijnen;)

Rekord E CarAVan 2.0N

Bouwjaar 1978

Rekord_E_CarAVan001.jpg

Rekord_E_CarAVan004.jpg

Rekord_E_CarAVan006.jpg

Rekord_E_CarAVan009.jpg

Ik heb deze auto 2 jaar geleden via Ebay-duitsland gekocht. Alle papieren zijn er nog bij (aankoopnota, onderhoudsboekje enz.) Heeft maar 1 eigenaar gehad in Duitsland. Deze was 92 jaar toen ik de auto kocht!

Na aanschaf is de auto eerst technisch in orde gemaakt. Daarna zijn er diverse plaatwerkdelen vernieuwd: Voorschermen, keienvanger, veerpootophanging, kokers en spatbordranden. Tevens is de auto opnieuw gespoten in de orginele kleur.

Ralph

Gespot, niet mijn Olympia Rekord ;) Heel mooi exemplaar, misschien van iemand op het forum hier? Heb hem gespot op de Stelviopas (Italië) op ± 2800m hoogte, hij kwam er toch maar :thumbup

rekord1.jpg

rekord2.jpg

rekord3.jpg

rekord4.jpg

hoop bekende hiero:hmmz:)

ok, mijnus ook maar ff

wieldik2.jpg

wieldik1.jpg

wieldik.jpg

goei jaar:

sixty nine:thumbup

vonnum zo het mooiste

admimooiweer3.jpg

hij's te koop

070518_OldtimershowZetten004.jpg

Commodore2.5EVoyageCombi002.jpg

Commodore2.5EVoyageCombi001.jpg

Voyage van april 82, zelf opgehaald uit omg Bremen (D) en in april dit jaar op kenteken gezet. Veel laswerk aan gehad, optisch moet ik hem nog klaar maken. Wat buitljes op de deuren onder en de blanke lak op het dak heeft losgelaten.

Hmm, komen al onze commo's en rekord's uit de buurt van Bremen? Mijn beide Rekord's komen namelijk ook uit deze buurt (de ene uit de buurt van Bremen, en de andere uit Bremershaven).

Is in iedergeval een mooie Car-A-Van!

Ralph

Terug
Naar boven