• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

show hier je big opel

origineel gepost door black champion

een paar van mij monza

is een '83

2.5 aut.

op g3

zo kocht ik hem iemand was zo leuk geweest om er iets van afbijt overheen te gooien!

dsc00707mv.jpg

zo is ie nu op de velgen na liggen nu BBS RX 8x17 op

dsc00732e.jpg

word met kerstmis denk ik overgespoten

Heb je deze Monza gekocht van iemand anders uit Asten, die eerst veel in VW kever enzo deden of is het een andere monza??

Zonde van die afbijt of wat het dan ook is geweest. Was volgens mij best een nette Monza.

Succes in ieder geval met herstellen:thumbup

Staat vlakbij de molen in Asten nog een auto (blauwe golf 5) die ook voor een goeie te grazen is genomen met afbijt.

Succes met herstellen van je Monza!

Opel is nooit verkocht op Aruba...

heb deze 2 jaar geleden laten verschepen vanuit Holland...3 jaar geleden de Monza...

er zijn wel een paar Opeltjes op Aruba...die zijn meestal meegenomen door de mariniers die hier voor een paar jaar komen...en hun Opeltje achterlaten...

beetje showen met de auto's vind ik wel leuk idd. :wub

en het zijn ook echte 'show auto's' speciaal hier...waar de meest verkochte auto een toyota yaris is...:hmmz

VET DING!

die neus echt stoer!

Edit: waar vind ik meer foto's van die auto Big sexy?

Heb je ergens een topicje of iets?

Terug
Naar boven