• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

show hier je big opel

yup idd ..

Klein beetje werk maar .

Olien zijn nu gedaan ,en beetje erg goed schoonmaken en poetsen .

Dan nog ff interieur aanpakken ..maar eerst ff de basis :)

Verders nice ride :wors

mijn wagenpark, de goude en de zilvere gedemonteerd en bij de onderdelenstock ( :

2wf4v2t.jpg

xe50f7.jpg

forumformaatze3.jpg

2wlx00k.jpg

2u7aogh.jpg

143kmzt.jpg

2jchpp4.jpg

2b4duv.jpg

14tw7b.jpg

289csv5.jpg

v62hpk.jpg

2eol3if.jpg

mijn nieuwste aanwinsten, de bovenste vind ik een hele mooie en wel haast full option maar heeft al wel veel kilometers gelopen (230.000)

de onderste vind ik niet zo mooi maar heeft slechts 92.000 gelopen en heeft een 5 versnellingsbak.

ga van de 2 samen 1 superrekord maken $$

1110yet.jpg

28ib68p.jpg

grtz ziggy

Dank dank dank:D:D:D:D:D !!!

De echte fotograaf zat er wel fouten in zien. Die zie ik nu ook trouwens.... Ach, ik blijf nog even lekker aanklooien met mijn camera en dan kom ik wel. Anders moet ik maar handig worden met fotosoep:(

dus we moeten allemaal even langskomen zodat jij fotootjes kunt maken

voor de website die ze nu aan het maken zijn?:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics

:P

oh ja p.s. :thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

p.p.s. misschien krijg jij mijn vrouw wel mooi op de foto

mij wil het niet lukken:D:D:D:P:P;);););)

Als ze maar een goed karakter heeft.

Meetings zijn leuk. Alleen staan de wagen vaak op elkaar geprakt en de omgeving is vaak ook niet echt mooi voor een mooie plaat. Toch moet/wil ik wel een keer naar een meeting.

Voorbeeld:

35814_1375699673252_1254646486_30987935_2135666_n.jpg

Mooie brommer, maar de omgeving werkt niet mee.

Maar dan draai ik me om en zie ik dit:

37331_1375687992960_1254646486_30987920_5985536_n.jpg

origineel gepost door babyblue

Mijn broer zijn A Admiral uit 68

hee mooie auto man dat ziet er beter uit dan die mat zwarte diplo:thumbup:thumbup

origineel gepost door Seth

Hey iedereen,

Ik heb van gisteren een schenking van mijn vader gekregen nl. zijn Opel Diplomat E 2800i

Gaaf machientje hoor voor die tijd: elek ruiten, servo, leren open dak, luchtdrukvering, RWD, ...

Diplomat2.jpg

Diplomat1.jpg

Diplomat3.jpg

Staan nog maar 107.000 km op maar mijn vader heeft er 20 jaar niet naar omgezien dus ga hem proberen een beetje in orde te maken zonder al te veel kosten.

De dingen die zeker gecontroleerd moeten worden zijn:

- Versnelling (boite) lekt en de boite is reeds vervangen,

- Motor loopt tegen het rode op (heb hem net op tijd kunnen afzetten),

- Uitlaat is een zeef moet ik met Gun-Gum (of hoe heet dat plakken),

- Moet opnieuw afgeregeld worden,

- en VEEL roest,

Dat van de versnelling moet te doen zijn alleen maar ik zou niet weten hoe of wat ik moet nakijken. Waarschijnlijk de koelvloeistof opnieuw bijvullen, olie eens nakijken, Uitlaat moet peace of cake zijn en dat afregelen laat ik zo want hij rijdt eigelijk nog heel goed (al zit er niet ZO veel power meer achter).

Wat ik met de roest moet doen, men zegt dat ik dan de deuren eruit moet slijpen, platen moet laten maken op maat, erop lassen en dan laten herspuiten... Dat zie ik ECHT niet zitten, de roest zit overal denk ik. Oppervlakking onder de motorkap en de koffer maar de deuren zijn er het ergst aan toe...

Moest er iemand raad of tips weten op deze probleempjes, mag je me altijd een e-mailtje sturen

nick.brosens@telenet.be

Groetjes

hee bekende diplo ben ik ook nog achteraan geweest stond toen op speurders of kapaza kan da kloppen

origineel gepost door senaator

Hallo collega Opel mensen.... ik moet heel even een beetje updaten...

In een eerdere post had ik jullie voorgesteld aan "Grommetje" mijn '83 er Senator a2 H2.5E automaat... deze was in december plat!

Lang leve de sneeuw en die dubbeldooier die hem er zonder pardon bij mij inboorde frontaal links. Dat hij er nachthengsten aan over mag houden... de beul!

Nou ja, dat heeft er dan voor gezorgd dat ik genoodzaakt was weer een andere BIG opel aan te schaffen. En dit is hem geworden.....

DSCF1149.jpg

DSCF1147.jpg

Deze week heb ik hem van zijn astma afgeholpen door er een andere nokkenas in te hangen... de oude nokker mistte er 2 op inlaat 2 en 5...

De auto is verder vrij redelijk... alleen is de bekleding erg broos... iemand een idee waar je nieuwe covers kan krijgen?...

nette auto zo te zien :thumbupvoor de bekleding kun je grotere stoelhoezen krijgen bij een beetje autoshop

origineel gepost door babyblue

Mijn broer zijn A Admiral uit 68

VANDAAG EFFE DEZE PRACHTIGE ADMIRAL BEKEKEN EN ER ZELFS EEN KLEIN RITJE MEE IN MEE GEREDEN EEN ZEER NETTE AUTO :thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

Terug
Naar boven