• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

show hier je big opel

ben jij nu de gene die de rekord als laatste had gekocht of benje de laatste verkoper? groetjes michiel

@prayer wrote:
2010-12-15%2007.07.53.jpg

met mooi wit dakje :)

Ben sinds eergisteren trotse eigenaar van een C Commodore 2.5s Berlina automatic uit 1980. Heerlijke auto alleen moeten nog paar dingetjes aan gebeuren. De meeste zijn optisch. Om hem nu op de weg te krijgen heb ik alleen een nederlands kenteken nodig(is nu nog zwitsers) en ik moet de remklauw linksvoor maken deze lekt namelijk. De rest probeer ik ik in de loop van de tijd te maken.
40018025800586534201013.jpg

Mijn collectie even bijgewerkt.

Op dit moment ben ik de trotse eigenaar van :

1. Commodore B 4.0 24 V

ourcarcollection278.jpg

Omega A C 20 NE met irmscherneus, ronde wielranden achter , 3000er interieur

7907mmm_23.jpg

Sins 24 december, mijn kerstcadeau.

Senator B Bj. 89 , 77000 km, " roestvrij ", Irmscherveren, Evo 500 interieur, LPG, BBS RS 8,5 x 17, Pontiac GTO remmen voor en 42er klauwen met geventileerde schijven achter, krijgt nog het complete senator irmscher paket, is bij de spuiter

felgen281.jpg

rekord is na 13 jaar verkocht-jammer

ourcarcollection016.jpg

Gr Peter

Leuke bak.....alleen die sidepipe is dan net weer iets te....

Zie hem dan liever zoals origineel, omdat de rest van de auto ook gewoon origineel en onverprutst is

Ben wel benieuwd naar het geluidje van die pijp zo trouwens. Kun je eens een filmpje plaatsen?

Ja , ik heb lang zitten twijfelen , maar ik hed de originele uitlaat nog liggen en die sidepipe was eigenjk juist een experiment om eens te kijken wat dat geeft , ik heb die sidepipe zelf gemaakt en ik moet zeggen het geluid is gruwelijk mooi !

nieuwe foto's en filmpjes volgen zeker nog !

greets :afro

hij ziet er zeker niet verkeerd uit.

velgen staan er goed bij.

heb je ook(grotere) foto's van het interieur?

@schoonaert wrote:Ja , ik heb lang zitten twijfelen , maar ik hed de originele uitlaat nog liggen en die sidepipe was eigenjk juist een experiment om eens te kijken wat dat geeft , ik heb die sidepipe zelf gemaakt en ik moet zeggen het geluid is gruwelijk mooi !

nieuwe foto's en filmpjes volgen zeker nog !

greets :afro

Twijfel zelf ook over een sidepipe...Maar volgens mij heb ik geen middendemper al...

ff kijken dus.

doe dooien auto had ik hier al eens gepost ergens :P

schijnt dat er nog al wat aan mankeerde, lees de reacties maar eens door, staat 1 tussen van wie wezen kijken is.

viewtopic.php?f=14&t=168936

@Senatorman wrote:@wybe wrote:bij deze een foto van mijn rekord E2.

gr Wybe.

100_1837.jpg

100_1817.jpg

Die ziet er zeker nog netjes uit. Strakke wagen. Origineel goed geconserveerd, of heb je hem onder handen genomen?

de rekord is nog origineel hard!

heb alleen de motor ruimte schoon gemaakt want die zat onder de tectiel!

gr Wybe.

Zelfde als ik heb, alleen ziet die er van jou beter uit !

klopt 4 bak is pas vanaf 1985 heb ik me laten vertellen.

De mijne is van 85 met 4 bak king:

4 gang automaat was staandaard vanaf 2de helft van 1984

daarvoor had je de 3 gang met lockup en een 3,15 eindoverbrenging.

@rekordherm wrote:ja mooie senator a met interessante raam bediening schakelaar groep deze uitvoering heb ik nog niet gezien

Dat was mij ook opgevallen van die raam bediening wel mooi !

Terug
Naar boven