• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Calibra

origineel gepost door 16VCalibra

netjess, een bekende van t forum die turbo?? post een foto van je turbo :P

Helaas alleen van voren, maar beter iets dan niets ? ;)

Links staat de 4x4 Turbo, rechts daarvan mijn andere Calibra 2.0 16v. En daar voor staat de 4x4 (gewoon) van mijn vriend! :thumbup

Soort van verzamelaars zeg maar haha .. :hmmz

p1000348u.jpg

zo zo toe maar! ziet er mooi uit tot nu toee!zelfde kleur als je ouwe?? heb je niet wat meer info kmstand bouwjaar enzoo, en t belangrijkste doet je 4x4 het :P? verder nog wat mee van plan?

origineel gepost door 2slow

Lijkt wel 3x de zelfde kleur. :o

Ze zijn ook alle 3 dezelfde kleur :wors.

Dit is de 'gewone' 4x4

p1000374r.jpg

zo zo toe maar! ziet er mooi uit tot nu toee!zelfde kleur als je ouwe?? heb je niet wat meer info kmstand bouwjaar enzoo, en t belangrijkste doet je 4x4 het :P? verder nog wat mee van plan?

Jaa gaaf gezicht he zo.. 3 bij elkaar haha.

Het is idd zelfde kleur ! :wors

Hij komt uit 1992, 155.000km op teller.

En ja 4x4 én Turbo werken.

Natuurlijk wel dingetjes die vervangen moeten worden (Velgjes, bodykitje erop enzo :P) maar voor 1500 euro mag ik niet klagen ! :o

wuaaaaaahh 1500 euro voor een turbo met werkende 4x4 ook nog :O!!!! wist de vorige eigenaar niet wat die dingen waard zijn ofzo!!

maar wel lekker voor jou natuurlijk :P

kzou er maar zuinig op zijn als ik jouw was ;)

groetjes ram

wuaaaaaahh 1500 euro voor een turbo met werkende 4x4 ook nog :O!!!! wist de vorige eigenaar niet wat die dingen waard zijn ofzo!!

groetjes ram

Hij had haast denk ik haha..

Cali stond er woendagavond op, gelijk donderdagmidden wezen kijken ! En 'helaas' wilde hij niet nog verder zakken dan 1500 haha, want hij had al boden van 2000 euro binnen. Maar hij had al beloofd aan mij, dus dat was wel super van hem. :thumbup

En moet nog genoeg aan gebeuren hoor, moeten nog remschijven / leidingen halen (300euro). Maar ja, dan blijft het nog koopje. Roest is ook minimaal namelijk ! :wors

Hoop er mooi sportief dingetje van te maken !! :D

mijn eerste calibra een xe, die koste mij 1500 :o.. meestal gaan de turbo blokken voor niet minder dan deze prijs weg HAHA :agent

mijn eerste calibra een xe, die koste mij 1500 :o.. meestal gaan de turbo blokken voor niet minder dan deze prijs weg HAHA :agent

Haha klopt, kon hem ook zo door verkopen.

Heb hem uit Leiden opgehaald.

groetjes ram

Mischien wel, mischien niet.... het is wel zo dat het al dik tegen de 20 jaar oud spul is... moet je is kijken wat die 2.0 turbo blokjes vandaag de dag doen. Dit is haast museum spul geworden

@ Amber: wel jammer dat ze hem uitgerold hebben bij de wielkasten

De voorschermen worden weer orgineel. :thumbup

Achter twijfel ik nog :hmmz, Is ook even afwachten wat we doen met de roest daar.

Of dat het zo blijft, of terug naar orgineel.

Maar het is wel zo, dat 1500 euro voor werkende 4x4 Turbo weinig geld is. Hadden hem 1 dag thuis staan, en kon hem zo doorverkopen voor 2000.

Terug
Naar boven