• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Calibra

ja heb setje teveel te gulzig geweest (had 3 projecten)

eigenlijk 2 sets

omdat ik in men cali cabrio iets anders aan het zoeken ben maar vind niet echt iets

ik zou graag origineele achterlichten hebben in klaarglas maar denk de cali's dat ik dat op gezien hebben dat dat fotoshops waren

moet iemand een mooi setje weten pm maar :)

Mijn Calibra Turbo uit 1993. Bezig deze te herstellen in originele glorie.

velgen_links.JPG

velgen_rechts.JPG

turbo_voorkant.JPG

@Pastra wrote:Hierbij ook mijn trots maar eens showen, na een goede 2,5 jaar binnen te hebben gestaan: :wub

20120609_090534B.jpg

20120605_185343.jpg

20120608_210415.jpg

20120526_130811B.jpg

Stond deze bij Paul onder het zeiltje ?

Verstuurd van mijn Desire HD met Tapatalk

@thething wrote:@Pastra wrote:Hierbij ook mijn trots maar eens showen, na een goede 2,5 jaar binnen te hebben gestaan: :wub

20120609_090534B.jpg

20120605_185343.jpg

20120608_210415.jpg

20120526_130811B.jpg

Stond deze bij Paul onder het zeiltje ?

Verstuurd van mijn Desire HD met Tapatalk

:wtf :wtf

Idd, how do you know

Weer een Turbo erbij gaat goed zo :wors Bijzonder mooi exemplaar, wat moet er bij deze zoal in volle glorie hersteld worden (deurpanelen hebben lucht op de armleuning zo te zien)?

@Dobbelsteen wrote:Mijn Calibra Turbo uit 1993. Bezig deze te herstellen in originele glorie.

velgen_links.JPG

velgen_rechts.JPG

turbo_voorkant.JPG

@Dobbelsteen wrote:Mijn Calibra Turbo uit 1993. Bezig deze te herstellen in originele glorie.

velgen_links.JPG

velgen_rechts.JPG

turbo_voorkant.JPG

Had je gezien en gesproken in dronten. Je hebt wel een goeie basis om er wat van te maken. Hoop dat het lukken gaat. :thumbup

aangezien mijne weer in complete staat is na een lange winter verbouwen ook maar weer s showen (rijden gaat niet lang meer duren als t goed is)

zonder de kap :wub

Foto-MB8GGHBP-G.jpg

en met mn vectra ernaast

Foto-4GRTGILP-G.jpg

Foto-88N7P6UO-G.jpg

Foto-G4WARQGR-G.jpg

Ik geloof dat ik j3113 vandaag ontzettend blij gemaakt heb door hem van een aanstaande motorbrand te redden en 2 uitgescheurde motorsteunen te ontdekken ookal was de diameter van de einddemper van mijn turbo anders als zijn turbo loze 16v :angel Kan hij in de toekomst tenminste zijn Calibra in dit draadje blijven showen.

@InjectTheVenom wrote:Ik geloof dat ik j3113 vandaag ontzettend blij gemaakt heb door hem van een aanstaande motorbrand te redden en 2 uitgescheurde motorsteunen te ontdekken ookal was de diameter van de einddemper van mijn turbo anders als zijn turbo loze 16v :angel Kan hij in de toekomst tenminste zijn Calibra in dit draadje blijven showen.

Indd bedankt voor het preventief redden van een bijna doodervaring!

Die andere slang ook even zien te vervangen. ga even prijsopgaven maken voor motorsteunen, brandstofleiding+klemmetje. kunnen we weer voorruit. dan nog niet gesproken over de stappenmotor die nog los getoverd moet worden hahah!

Al een heel verschil met de originele wielen. :)

Hier op t forum staan wel leuke velgen te koop, die zeer mooi zullen staan onder jouw v6 :d

Mijn V6 DTM uit '97, 117.000 op de klok. Volledig origineel van binnen en buiten, mist alleen het DTM logo aan de rechter kant.

Alle opties inclusief schuifdak en werkende airco.

In de zomer op 17" BBS afkomstig van een Astra en in de winter op de originele 16" BBS die bij de DTM Edition horen.

b7aq0m.jpg

leet4.jpg

Terug
Naar boven