• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Calibra

mijn 2de calibra 2.0 16V uit 92

nu met 190000km

en bijna alles orgineel

Calibra1.jpg

Calibra2.jpg

Calibra3.jpg

Da is een hele mooie zeg en ook een hele aparte kleur. Mooie orginele wielen eronder en niks aan doen is mijn mening.:thumbup

Origineel gepost door Alfred

Hier mijn Calibra V6 Iceland van '97. Vandaag gekocht en krijg 'm volgende week afgeleverd.

Dsc01005.jpg

Behoorlijk uniek!:wors

Wees er zuinig op!

kan het kloppen dat die Calibra V6 Iceland in drachten stond bij siton suzenaar. volgens mij heb ik em daar gezien in de werkplaats hij ziet erg echt super uit :thumbupking:

Origineel gepost door sipcalibra

kan het kloppen dat die Calibra V6 Iceland in drachten stond bij siton suzenaar. volgens mij heb ik em daar gezien in de werkplaats hij ziet erg echt super uit :thumbupking:

Klopt helemaal. ;)

@Patricio,

Ik was nog eens aan het kijken maar heb jij nu hoofdsteunen achterin zitten? En zitten die in de hoedenplank of de bank? Dat heb ik namelijk nog nooit gezien. (Denk iemand wezen knutselen?)

Ik heb idd hoofdsteunen achterin.

Maar waar ze op zitten, zou ik zo niet weten.

Ik zal later vandaag of morgen eens checken waar ze op zitten. Ik zit nooit achterin :P

Origineel gepost door Mirage

@Patricio,

Ik was nog eens aan het kijken maar heb jij nu hoofdsteunen achterin zitten? En zitten die in de hoedenplank of de bank? Dat heb ik namelijk nog nooit gezien. (Denk iemand wezen knutselen?)

In de hoedenplank:

calibra4.jpg

calibra5.jpg

die is bekend, de oude auto van Niels. die heeft hier uitgebreid op t forum gestaan. hele nette auto! maar hoezo is ie niet meer roze? heb je m overgespoten? waarom was ie niet strak meer? die was toch nog recent gerestaureerd..

mooi in elk geval dat ie bij een liefhebber terecht is gekomen :thumbup

Hij is inderdaad overgespoten ferrari rood en er zit een andere bumper en sideskirts op (rieger). Daarnaast nog een paar dingen weg gewerkt en een gedeelte nieuwe uitlaat laser rvs

Ik zag dat ii nog geen foto's hier had geplaatst:sleeping

Inmiddels een KW40-40 set erop en een girling remmenupgrade achter de rug:wub

139-3923_IMG.jpg

139-3924_IMG.jpg

139-3926_IMG.jpg

139-3927_IMG.jpg

139-3928_IMG.jpg

139-3929_IMG.jpg

139-3930_IMG.jpg

139-3932_IMG.jpg

139-3934_IMG.jpg

139-3936_IMG.jpg