• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Calibra

origineel gepost door Kentius

Mijn calibra , afgelopen zaterdag nieuwe motorkap gekocht !

Moeten nog enkele dingetjes aan gedaan worden , maar dat zullen jullie dan wel weer zien !

Tot nu toe hier het resultaat !

Greeetz Kenny !!!

Eeeuy die zie ik welles staan in zijstraat van de rijksstraatweg (haarlem)

Kzag je toevallig vandaag nog rijden bij timmy. Dan heb je miscchien mijn corsa ook welles gezien? Staat altijd voor conjani de fietsemaker waar ik werk. Tigra ziet er erg leuk uit zo met die bumpers

gr jeroen

Laat ik dan ook maar eens een fotootje van de mijne plaatsen.

Weet nog niet helemaal of ik het eens ben met mn voorbumpert maar zo heb ik m ook gekocht. Uiterlijk alleen andere velgen eronder gezet, binnen het hele interieur voor leder vervangen.

img0026.jpg

Hey,

Hier ook ff wat picas van mijn calibraatje :P

021209134332.jpg

043009211934.jpg

FF snel de nieuwe bumper gemonteerd om tekijken hoe het staat. Hij is er nu gewoon af en komt er pas weer op als heel de auto gespoten gaat worden...

041409161830.jpg

latertje ;)

De auto gaat rood worden..

Een vraagje he..

Een collega vroeg aan mij van, waarom ik de rest van de auto nie laat polijsten en alleen de bumpers laat spuiten.

Hij zegt dat je geen kleur verschil gaat zien..

Ik heb er ook aan zitten denken maar weet niet wat ik er van moet denken, wat denken jullie??

hangt denkik van de staat van de rest van de lak af,met polijsten verwijderen ze een heel klein laklaagje, dus hetgeen wat verkleurd is is weer gewoon rood ipv roze, scheelt wel hoop kosten!

ik zeg spuiten.

wand een verweerde lak is best moeilijk weer netjes te krijgen.

spreek uit evaring bene auto poetser geweest

ohh heeyy...

De calibra is inmiddels verkocht, ik wilde toch wat anders.. waarschijnlijk wel weer een calibra maar moet ff zien wat voor iets, een v6 of anders een turbo...

Maar alsnog bedankt voor de reacties ;)

FF nieuwe foto's van mijn Calibra.

Na lang wachten was het vandaag dan eindelijk zover.

Wilde al lange tijd nieuwe wielen onder de Calibra hebben, en na lang zoeken en veel problemen met de vorige set die besteld zou worden zijn het uiteindelijk 18 inch Evolution S038 geworden.

Hieronder het resultaat ( met dank aan Alex, aligsi):

Voor:

CIMG0001.jpg

CIMG0002.jpg

Na:

CIMG0003.jpg

CIMG0004.jpg

CIMG0005.jpg

CIMG0006.jpg

CIMG0007.jpg

CIMG0008.jpg

Jos