• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Calibra

Nou, heb m'n zusje net even voor je gevraagd ;) Wil ze wel doen voor je, maar dan heeft ze wel een grote, duidelijke foto van je auto nodig als referentiemateriaal.

Ik U2U je wel even voor verdere info.

[rquote=1834113&tid=10885&author=McKaamos]M'n zusje is vandaag creatief bezig geweest :)

Ze heeft een tekening er van gemaakt :P normaal doet ze Manga figuurtjes, en dit is voor het eerst dat ze een auto tekent.

Best goed gelukt voor een eerste poging :)

calibrabywilliannesmall.jpg

Eerder heeft ze ook al eens een Opel-persoontje getekend :P Ook wel geinig :)

calibrapopjesmall.jpg
[/rquote]

Knap werk,

zeker als je dit even bekijkt:

[youtube]ETB5HRxwrPU[/youtube]

Wat een werk hé, respect.

Ah jah, dat is het timelapse filmpje wat ze heeft gemaakt van het kleuren :)

Voor de liefhebbers: Open het in Youtube en dan kan je het bekijken in Full HD :)

Update-tje van mijn Cali, hij is gespoten.

Dit is de kleur :angel

Nog lang niet klaar hoor !! ;)

Zwarte spoiler komt er nog op, zwarte velgen, kenteken anders natuurlijk haha.

Er zit nu andere voorbumper op, de motorkap word ook zwart, net als spoiler en velgen.

1220618067_5_FozS.jpeg

heyy

me oude cali haha

hij is wel veranderd...wel mooi geworden:D

nu nog die oranje voorbumper he haha

succes,en hou ons ,en vooral mij op de hoogte

Hi

van deze word geen afscheid genomen :D Heb het wel eens overwogen maarja als je dan de garage weer in loopt :wub

hier een paar foto'tje van mijn calli 4x4. is nog niet helemaal klaar en moet zo hier en daar nog opgelapt en afgemaakt worden.

maar volgende week eerst maar s apk na 4 jaar stil gestaan te hebben

sinds de foto op de vorige pagina is er een halve nieuwe bodem onder gegaan, nieuwe wielranden, kokerbalk.

bijde bumpers en voorschermen gespoten

remmerij vervangen

donor motortje is helemaal uit elkaar geweest en geflowd e.d

een simons 63.5 systeem met sprint eindemper

rolkooi zit er voor de helft in (voorkant past nog even niet lekker door de meters)

en nog duizenden andere klusjes. auto was totaal verwaarloost toen ik hem kocht en heb elk knopje en dingetje zo'n beetje uit mij donor over moeten zetten of repareren.

Foto-DQHUX7ZR-D.jpg

Foto-UCTEYS6R-D.jpg

Foto-PET33YKI-D.jpg

Foto-8YKW83KZ-D.jpg

wielranden zijn nog gewoon te bestellen, bodem en dat soort dingen zijn maatwerk en zelf geklopt.

a-lichten gaan idd nog de orginele in, moet ze alleen nog flink polijsten om ze op hetzelfde niveau te krijgen als de plaat. zelfde geld voor de voorlichten, hiervan neem ik de heldere glazen van de angel-eyes en monteer die op de orginele (als ik dat passend krijg)

uiterlijk wordt dus bijna stock op de matzwarte stootranden na

maar wat ik al zei, eerst de apk, vervolgens gaat ie tog weer uit elkaar om het onderstel opnieuw te coaten e.d.

@ gertwert

volgens mij was jij dat vanmiddag in presikhaaf ofniet?:D had je net in het gespot topic geplaatst:D

maar in ieder geval dit is de mijne, moet helaas nog veel aan gebeuren:P:

1229778272_6_5qWt.jpeg

Neej, dat was ik niet. De calibra stond vandaag een daagje voor de deur :D

[rquote=1877654&tid=10885&author=Hans1991]@ gertwert

volgens mij was jij dat vanmiddag in presikhaaf ofniet?:D had je net in het gespot topic geplaatst:D

maar in ieder geval dit is de mijne, moet helaas nog veel aan gebeuren:P:

1229778272_6_5qWt.jpeg
[/rquote]

[rquote=1877717&tid=10885&author=gertwert]Neej, dat was ik niet. De calibra stond vandaag een daagje voor de deur :D

ow okee want hij was precies hezelfde:P kleur velgen uitlaat:o alleen had die geen trekhaak geloof ik:hmmz en zelfde staat, als ik de foto zie:)

rijd een dubbelgangertje rond geloof ik:P

Een dubbelganger :o Ik heb er nu led achterlampen in zitten, die zaten er vast niet bij m´n dubbelganger in. :D

Jij heb ook een mooie strake calibra :thumbup

[rquote=1877767&tid=10885&author=Hans1991][rquote=1877717&tid=10885&author=gertwert]Neej, dat was ik niet. De calibra stond vandaag een daagje voor de deur :D

ow okee want hij was precies hezelfde:P kleur velgen uitlaat:o alleen had die geen trekhaak geloof ik:hmmz en zelfde staat, als ik de foto zie:)

[/rquote]

[rquote=1877798&tid=10885&author=gertwert]Een dubbelganger :o Ik heb er nu led achterlampen in zitten, die zaten er vast niet bij m´n dubbelganger in. :D

Jij heb ook een mooie strake calibra :thumbup

[rquote=1877767&tid=10885&author=Hans1991][rquote=1877717&tid=10885&author=gertwert]Neej, dat was ik niet. De calibra stond vandaag een daagje voor de deur :D

[/rquote][/rquote]

haha mijne ziet der strak uit op de foto:P maar ooit moet die weer als nieuw worden:) doe alles gewoon lekker rustig aan:D

Terug
Naar boven