• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Calibra

o9ck.jpg

tfb2.jpg

Begint langzaam weer wat energie in te komen :thumb Reflectorplaat heb ik ook liggen :D

ben nog wat aan het spelen met de hoogte, tevens de banden die erom zaten waren oude bandjes om de 17ers even te testen, dat is er inmiddels alweer vanaf en daar komt nieuw rubber voor in een andere maat.

aan de voorkant kan ik lekker schroeven maar achter is een vaste maat helaas.

@Maurice89 wrote:
o9ck.jpg

tfb2.jpg

Begint langzaam weer wat energie in te komen :thumb Reflectorplaat heb ik ook liggen :D

leuk om spullen van een andere cali. bij jou erop te zien

motorkap+uitlaat

mooie cali zo

:thumbup :thumbup :thumbup

@Renkema wrote:

No offence maar dit lijkt Photoshop.

waarom denk je dat ? in een vorig bericht schreef ik al dat ik nog aan het spelen ben met de hoogte, en de banden die eronder zaten waren oude en verkeerde maat daar ziet het er miss een beetje wazig uit.

@turbootje wrote:@Maurice89 wrote:
o9ck.jpg

tfb2.jpg

leuk om spullen van een andere cali. bij jou erop te zien

motorkap+uitlaat

mooie cali zo

:thumbup :thumbup :thumbup

Deze motorkap komt niet van een bekende af?

Uitlaat komt wel van een bekende wagen af, en daar die oude motorkap van komt terug op deze :thumb

Ga deze week begin maken met demonteren en dan binnenkort na de spuiter :wub

@petrolhead wrote:@Renkema wrote:

waarom denk je dat ? in een vorig bericht schreef ik al dat ik nog aan het spelen ben met de hoogte, en de banden die eronder zaten waren oude en verkeerde maat daar ziet het er miss een beetje wazig uit.

Dat vond ik ook lijken hoor, als je bijv na jou zijscherm + band kijkt oogt het nog al raar op de foto.

@petrolhead wrote:@Renkema wrote:

Misschien ook omdat je in de reflectie op de grond de originele ruimte nog ziet tussen de band en de wielrand.

Terug
Naar boven