• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Calibra

Hallo,

Ik vond het wel tijd worden om mijn Opel Calibra eens te posten. :D

20140823_153428_zps2da99bbc.jpg

20140823_153411_zps1fbcc1e6.jpg

20140823_153411_zps1fbcc1e6.jpg

Zaten gewoon originele veren en dempers onder, nu met Bilstein B12 kit ligt ie 25mm lager.

Ik heb de Bilstein Pro-line. Met de Sport-Line is het 30 of 35mm.

Een Calibra met BBS velgen eronder is altijd een hele mooie combinatie :D . Heb 17 inch BBS CS velgen onder de mijne liggen, lijken vrij veel op de RX maar ik vond CS net iets mooier.

Nette Calibra! Trouwens super praktisch die opbergbakken in de kofferbak, heb ze zelf namelijk ook. :thumb

Thanks! Er zit inderdaad een Laguna-lip onder. En hij is iets verlaagd met Koni dempers en verlagingsveren.

Zaterdag een tweede Calibra gekocht. Een 2.5i v6 automaat met 160.000 km. De man waarvan ik hem kocht was eigenaar sinds 1999. Het is een zeer orginele en complete auto. Het enige minpuntje is dat hij altijd onder bomen geparkeerd gestaan heeft. Maar daar is de poets machine voor. :thumbup

621461d6f2d194cf384faee0f078778a.jpg

bfqes4.jpg

Terug
Naar boven